bruin en roze afscheiding week na ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noukie 1992, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hi Meiden,

Ik denk dat ik volgende week maar eens naar de dokter ga, maar wou toch eerst hier even horen.
    Ik ben sinds Oktober gestopt met de pil en had meteen weer een regelmatige cyclus.
    Nu sinds vorige maand doet het allemaal een beetje raar..
    Vorige maand ben ik ik ongi geworden, maar 1 week na mijn ongi kreeg ik opeens last van bruine afscheiding, dit heeft 8 dagen geduurd, dan 2 weken niets en toen werd ik weer ongi .
    Nu deze maand weer .. :(
    Ik was ongi van 14/03 - 18/03 en 23/03 kreeg ik last van roze afscheiding bij het naar toilet gaan, nu heb ik nog steeds last van roze afscheiding, soms bruine ...

Heeft iemand dit nog gehad, hoe komt dit?
    Ik ben de maanden daarvoor steeds zeer regelmatig geweest heb ook steeds mijn eisprong kunnen waarnemen met test en kunnen voelen...

Moet ik mij hier zorgen over maken, ik vind het gewoon raar dat ik hier de eerste 3 maanden geen last van had en nu wel .. :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

3. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    gezien mijn eisprong pas later plaatsvindt denk ik niet dat het dat is, het houdt ook een week aan en pas later komt mijn ei .. ? :(
    Dacht vorige maand echt dat ik zwanger was daar ik ook allerlei symptomen heb en nog steeds maar mij test gaf vorige maand en ook deze keer negatief aan dus dat zal het wel niet zijn ..
    Maar ik blijf ook wel last hebben van kwaaltjes en nu weer dat bloedverlies ..
    Ik kan het niet verklaren en wou mss van andere dames horen dat ze het ook kenden :(

Bedankt alvast Be Happy

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    niemand ervaring mee ?? :(

Deel Deze Pagina