Duizeligheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stampertje, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Niet meer actief

Sinds een paar dagen heb ik veel last van duizeligheid. Het is niet constant aanwezig, maar komt steeds weer opzetten. Ik ben er gister zelfs door eerder naar huis gegaan van mijn werk.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is er een huis tuin en keuken middeltje wat helpt tegen duizeligheid. Mijn bloeddruk was goed.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor me!

Liefs

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik weet niet of je dit bedoelt als zijnde zwangerschapskwaaltje?
    ik heb zelf enorm veel lats van duizelingen gehad ondanks goeie bloeddruk e.d. en heb toen magnesium-kalium capsules geslikt (naam: mag-k-chela-max), werkte iedere keer weer super (binnen een week klachten weg)
    maar dit deed ik dus toen ik niet zwanger was, ik weet niet of het mag tijdens zwangerschap

3. stampertje

stampertje Niet meer actief

Nee idd. Ik weet niet of ik zwanger ben. Heb vandaag bloed laten prikken, maar ze verwachten mijn uitslag pas over 1 tot 2 weken. En durf dus niet te veel te gebruiken tot die tijd.
    Maar ik wordt gek van die duizeligheid. Vind het eng om zo auto te gaan rijden. Dus werken wordt ook lastig. En daar baal ik behoorlijk van.

Dus ik hoop eigenlijk op tips, die je ook mag gebruiken als je (mss) zwanger bent.

Liefs

Deel Deze Pagina