Wie heeft er ook zoiets meegemaakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tiy, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hai dames. Gister was mijn nod en nog niet ongesteld geworden. Normaal altijd tekenen dat het eraan komt rn nu grwoon helemaal niks. Nou t volgende. Ik had op 27 maart tot ongeveer 1 april lichte bloedverlies. T was eerst oud bruin bloed gemengt met slijm. Erna rose. Sinds dat ik geen bloed meer heb, wel veel slijm. Vruchtbaar slijm. Heel veel. Elke keer naar t toilet gaan bij vegen, veel slijm. Vruchtbaar rekbaar wit slijm. Heb altijd altijd 1 week voor nod krampen en lage rugpijn. 2 dagen voor nod bruin verlies en dan nod. Nu dus niks. Heb nergens last van voel me gewoon goed. Heb ook n regelmatige cyclus dus totaal nieuw. 2 dagen geleden voor t laatst getest en was negatief. Heb zo geen geduld wil gewoon zekerheid. Bij wie was dit ook zo en bleek uiteindelijk zwanger ?

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    HI TIY

onzeker he...
    als je de innesteling misschien hebt gehad tussen 27 en 1 april dan zou je idd 2 dagen geleden nog negatief testen.. om je onzekerheid weg te nemen zou ik vandaag of morgenochtend nog een testje wagen.
    laat je het weten? ik duim voor je!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klinkt eerder als een ovulatiebloeding. Met daarna vruchtbaar slijm in verband met de eisprong.
    Het kan eens voorkomen dat je zomaar zonder reden een langere cyclus hebt.

Ben je altijd regelmatig? Ben je al lang gestopt met de pil?
    Hoe lang duurde je langste cyclus?

AHA, EDIT: je dacht je ei te hebben tussen 18 en 20 maart. Heb je getemperatuurd dat je dat zo zeker weet? Want ovulatietesten geven alleen een LH-piek aan. En dat hoeft niet automatisch te betekenen dat daarop je eisprong volgt, helaas.
    Ik denk dus dat je eisprong later is geweest dan jezelf dacht, inclusief ovulatiebloeding en vruchtbaar slijm!

Je NOD is daardoor dus ook veel later en is nog niet geweest.

4. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hii dames. Ik heb nooit de pil gedronken. Helemaal geen anticonceptie. Ben altijd erg regelmatig en heb nooit tussentijdse bloeding. Mn langste cyclus 33 dagen. Meestal rond 28 / 31 dagen.

Deel Deze Pagina