He dames, Zoals de totel al zegt wanneer begonnen jullie wat te voelen bij een 2e zwangerschap. Bij de eerste voelde ik al wat rond 18 weken maar nu voel ik nog helemaal niks. Soms denk ik wat te voelen maar dan twijfel ik toch omdat ik bang ben gewoon graag iets te willen voelen. Nu jullie.
Met 12 weken en 3 dagen.... Tja weet t echt vroeg, maar was echt zo..... en dat zelfs ondanks mn voorliggende placenta.... Bij mn eerste kindje was ik trouwens ook vroeg (ook voorliggende placenta) 16 weken 3 dagen...
In het begin.... voelde ik de kleine niet constant... gemiddeld om een dag of 3 ofzo... en dan alleen als ik echt rustig in bed lag... en dan 1 of 2 "plopjes..... Vanaf een week of uhhh denk 16 begon ik het ook te voelen als ik rustig zat... en dan wat meer bewegingen achter elkaar.... Nu voel ik de kleine echt heel de dag door.....
Heerlijk joh, ik kan niet wachten. Ik voel soms ook wel wat plopjes maar durf niet te hopen dat het de baby is.
De eerste met 15 weken en de tweede met 12 weken dat ik het zeker wist, nu nr 3 en met 11 weken voelde ik al plopjes.
Ik wist zeker dat het baby was met 17 weken en 4 dagen. Daarvoor voelde ik al wel plopjes maar kon niet met zekerheid zeggen dat het de baby was. Nu voel ik het nog steeds maar af en toe hoor, paar keer op een dag, meer niet. Maar het is wel weer heerlijk hoor! Ik hoop dat je het snel mag voelen! Denk overigens dat de plopjes die je voelt wel je baby zijn, maar het is dan nog te onduidelijk en teb weinig om het met zekerheid te durven zeggen he?
ik voel zelfs als ik niet zwanger ben precies dezelfde bewegingen (ik ben eerder zwanger geweest en lijkt er precies op) dus ik vertrouw daar niet zo op zijn eerder darmen naar mijn mening (hoe kan ik ze anders hetzelfde voelen als tijdens mijn zwangerschap) ik vind echt bewegen als er een trap ofzo word gegeven en die duidelijk voelt dat was ongeveer met 18 weken bij de eerste wie weet nu eerder maar dan wijt i het toch aan darmactie.
Tja, ik voel toch niet dezelfde bewegingen hoor als ik niet zwanger ben. Maar het zijn nu ook geen echte schoppen nog. Weet toch echt zeker dat het de baby is hoor.
eerste met 16 weken, nu met 15 weken. en inderdaad een heel ander gevoel dan van m'n darmen, helemaal aangezien die dáár niet meer liggen, al een tijdje niet meer
Ik voelde de eerste met ongeveer 19 weken. Deze voel ik al langer zo rond de 13 weken voelde ik de beeb soms, daar zat dagen tussen hoor! nu sinds een week of zo (dus met 17 weken) voel ik de beeb meerdere keren op een dag
Wat vroeg allemaal zeg. Ik voelde mijn eerste met 23 weken pas (voorliggende placenta). Nu ben ik bijna 14 weken zwanger en ik wacht met spanning af. Ik weet nu hoe het voelt, tenslotte. Ik verheug me er nu al op, dat heerlijke geplop en geduw in je buik, haha.