pff in de war

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mokkeltj, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hoi hoi meiden,

beetje raar verhaal maar nu weet ik het echt niet meer...

uhm ongeveer twee weken geleden geklust :oops: om precies tezijn oud jaars dag hahaha...
    en vorige weekend een spier pijn in me onderbuik ongeveer 1dag gehad nu ben ik al een week aan de diaree :oops: winderrigheid soms steken in me boobs onzettend moe zo moe dat me vriend zelfs zeg hoe kan dat nou je slaap zo vroeg de laatste tijd en tussen de middag... en nu heb ik gister al een test gedaan omdat me vorige nod al met 26dagen kwam dus dan hou ik dat aan dat zei de ha. maar die was nega..
    maar ik denk dat ie veelste vroeg gedaan is aangezien dat het maar twee weken geleden is dat we geklust hebben... nou begin ik echt te twijfelen ben ik nou wel zwanger of toch niet eerst dacht ik buik griep aan gezien de diaree maarja nou lees ik dat dat ook weer een sym... kan zijn
    pff wat denken jullie dat me nod gewoon kom of gewoon nog even wachten met testen
    xxx

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hai ,

Zou nog even wachten met een test.. ;)
    2 weken geleden is nog wel erg kort..

Suc6 !

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zie dat je in november een MK hebt gehad. Wellicht is je cyclus nog een beetje in de war. Dat kan. Succes!

4. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    jah idd maar ik heb toch het gevoel dat het weer zo is maar kweet nou niet waarneer ik kan testen laatste keer dat ik positief getest had was het dag40
    dus ik denk dat ik dat nu maar aan hou dus dan word het aankomende vrijdag weer testen...
    maar toch ik denk wel dat het zo is maarja het lichaam kan je goed voor de gek houden...

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb je na oudjaarsdag ook nog geklust, want als dat de laatste keer was, dan zou je al positief moeten testen. LF is nl. 14 dagen en we zitten al op 18 januari.

6. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    wat is LF en kan je naar twee weken al zien dat je zwanger ben dan ?

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    LF is luteale fase. Oftewel de fase tussen eisprong en menstruatie. Deze is, over het algemeen, 14 dagen. Dus 14 dagen na je eisprong wordt je of ongesteld of je bent zwanger.

Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad, of voel je dat niet?

8. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    1januarie heb ik uhm gehad maar test is dus nega en nog niet ongi?

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    ik zou even over een paar dagen opnieuw testen als je nog niet ongi bent geworden.
    Sommige vrouwen testen pas laat positief en het hcg niveau stijgt aanzienlijk in een paar dagen dus wie weet!

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Denk je dat je hem toen gehad hebt (uitgaande van 26 dagen) of weet je dat ook zeker (tempen, ovutest, voelen). Als je cyclus nl in de war is, kun je het alleen zeker weten door een van die dingen.

Als je het zeker weet, dan is het idd raar. Dan ziet het ernaar uit dat je LF toch een beetje in de war is. Zit helaas niets anders op dan geduld hebben.

11. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    neej ik weet het niet 100% zeker maar gewoon met de slijm enzo en de steekjes die ik toen heb gehad daaraan kan ik het vaak wel merken maar ik wacht nog wel even af zolang er geen nod is dan is het posi....:D

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Geen bloed geeft moed :D

13. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0