Beste dames ik heb een aantal vragen, Multi zwanger worden van Etos. nou het is waar ik heb ze gekocht. wat zijn hier de ervaringen (ik heb proberen te zoeken op het forum maar is steeds Error page.) dus vandaar even opnieuw vragen, nieuwe mensen misschien ook weer nieuwe ervaringen. vraag 2. Vanaf wanneer is de eerste dag dat je je menstruatie telt? (als je slijmbruin verlies hebt?) of als je écht pas bloed ziet (ja even in detail) .) vraag 3. is er geen pil/voedsel wat je cervix slijm sterker maakt? zodat de visjes van me partner er langer in vast zitten ja ik bedenk allerlei scenario's... nou dat waren de vragen voor vandaag Bedankt
Hey meid, ik slik zelf ook etos multi zwanger woredn.. Deze cyclus mee begonnen omdat ik erg onregelmatig was na mijn miskraam. Ik weet niet of het zin heeft gehad.. wel hb ik steekjes gevoeld waarvan ik dacht dat het mijn ei was.. Ook ik de afgelope 4 dagen heel soms hele lichte ongi krampen.. Ook is mijn stoelgang niet meer zoals die was.. Zit nu op dag 29.. Ga maandag testen.. dan weet ik of de pillen zin hebben gehad.. Je moet volgens mij je ongi tellen vanaf dat het echt rood is.. Zo doe ik dat in ieder geval. Want sommige meiden krijgen al een week van te voren bruin afscheiding.. Kwa voedsel weet ik het niet.. ben ik ook wel benieuwd naar
Hoi! Ik heb 1 maand Etos zwanger worden pillen geslikt, maar daarna gelijk mee gestopt, omdat mijn cyclus toen ineens 17 dagen was! Ik lees wel veel positieve berichten van dames die deze pillen slikken, dus wellicht helpt het jou ook goed! Volgens mij begin je met tellen, zodra je rood bloed hebt, dus niet een paar drupjes oud bloed. En om bij je derde vraag aan te komen, ik heb erg goede ervaringen met de aloe vera drank (met cranberry smaak toegevoegd) van De Tuinen, maar je hebt ze ook wel van andere merken. Met deze drank had ik veel meer cervix slijm. Eerder viel het me nooit zo op wanneer ik cervix slijm had en met deze drank wel. De maand dat ik deze drank ben gaan drinken, ben ik zwanger geraakt van mijn zoontje in ronde 13. Maar goed, dat kan natuurlijk heel goed toeval zijn, maar ik merkte wel degelijk het verschil in vruchtbaar slijm. We hebben daar toen een heel topic over gehad. Ik denk dat je die wel kunt vinden als je in de zoekfunctie "vruchtbaarheidsdrank" ingeeft. succes!
Ik ben deze maand ook voor het eerst Etos multi zwanger worden gaan slikken, dus nog geen idee of het werkt. Hoop het wel Je ongi begin je te tellen vanaf het moment dat je dus helderrood bloed verliest, dus niet die oude bruine troep. Je vraag nummer 3, geen idee.. Heb daar nog niks over gehoord dat voedsel of drinken daarin een rol zou kunnen spelen, dus daar ben ik ook wel erg nieuwschierig naar!
Hoi meiden, Ik slik nu zo'n 2 maanden Etos Multi Zwanger worden. Voordat ik begon met 'de pil' had ik een regelmatige cyclus. Na het stoppen met de pil duurde mijn cyclus iets langer, 38 dagen. Ik ben begonnen met Etos Multi Zwanger worden na mijn eerste echt menstruatie. En mijn cyclus word iedere keer wel korter. Maar of dit nou te maken heeft met het 'ontpillen' of dat het nou te maken heeft met dat ik nu Etos Multi Zwanger worden slik, weet ik niet. Succes
nou heb vandaag ook de eerste pil in genomen, ben ook vandaag ongesteld weet niet als je kan beginnen met deze pil als je ongesteld bent. maar goed, het zijn tenslotte vitamines die worden opgenomen toch.... beter nu beginnen dan na me menst. denk ik. haha ben erggggggg benieuwd ge opnieuw even zoeken op het forum over zwanger worden multi, in de hoop dat ik niet weer error krijg
Je kan beginnen wanneer je wilt met Etos multi zwanger worden, dus nu aan het begin van een nieuwe cyclus lijkt mij prima! Succes met de volgende ronde!
Ik slik nu een tijdje etos multi zwanger worden. Ik heb er een goed gevoel bij, ik voelde al altijd redelijk duidelijk wanneer mijn eisprong eraan kwam (door pms maar ook lichamelijke kwaaltjes) maar nu voelde ik de lichamelijke signalen nog beter (slijm vooraf en op de dag van de eisprong heb ik last van krampen in mijn lies. Ik heb inmiddels 2 maanden ovu-testen gedaan en die klopten met de signalen dus nu maar hopen dat het werkt. En sowieso zitten er veel vitamines in die goed zijn voor je.
vraagje over die vitamines, ik wil graag nog een vitamine supp. erbij nemen maar met b12 nog extra is dat te veel kan dat in samenwerking met? weten jullie dat?
Teveel B12 is niet goed, alleen als je een tekort hebt moet je extra slikken (iom je dokter). Het is niet nodig om extra te slikken als je al multivitaminen slikt voor zwangeren, daar zit voldoende in.
ja ik heb eigenlijk al gehele leven zit ik op het randje van de waarde, vaak zit ik er onder, zie ik lijk bleek ben erg moe, ik eet wel vlees maar niet voldoende. en andere etenswaar waar vit b12 in zit. hb is soms 6. dan 6.5 dan ene keer 7.4 7.5. dus mocht ik ooit zwanger worden is dat wel nodig die extra. vandaar dat ik eigenlijk nóg een pil erbij wil doen maar dat is ook alles in een alleen mét b12 dan maar hou het denk ik gewoon bij de multi-
Je zou eventueel Floradix (siroop) kunnen gebruiken, ik zit ook altijd op het randje (tussen 6 en 6,5) en als ik merk dat ik weer heel slap ben dan drink ik 1 a 2 weken Floradix en daar knap ik vrij snel van op. Ook stroop, rookvlees, broccoli en biefstuk werken bij mij goed maar moet dit regelmatig eten (bijv. iedere dag een boterham met stroop en/of rookvlees). Succes!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/59113-etos-zwanger-worden.html Deze link over etos multi zwanger worden doet het volgens mij nog wel... ik was er in april afgelopen jaar mee begonnen (met een onregelmatige cyclus) en bij mij was het die maand gelijk raak... waren toen al wel 9 maandjes gestopt met de pil en er is natuurlijk veel meer voor nodig om zwanger te worden... maar ik was en ben erg tevreden over die pillen... slik nu etos zwanger zijn en over een paar weekjes ga ik denk ik over op etos jonge moeder (ben nu 36,3 weken zwanger)! Succes!
Teveel B12 kan je niet binnen krijgen....... Je lichaam pakt wat het nodig heeft en de rest komt via je urine, net als bij vit.C, weer naar buiten. Ik heb een b12 opname storting dus ik weet hiet alles van
hee!! Veel goede dingen over gelezen vooral dat het je cyclus moet verkorten.. en hij "gelijk" word. nou zoals je kan zien in mijn onderschrift is er niet veel verkort en gelijk geworden. Ben 2 rondes geleden gestopt!! en heb sindsdien een regelmatige cyclus.. hij werkt gewoon bij ieder anders. Als jij je er goed bij voelt gewoon slikken.. ik tel mn ongi. altijd vanaf de dag dat ik helderrood verlies.. want donker kan ook oud bloed zijn Liefs