Hallo lieve dames! Sorry voor de details alvast. Sinds vanmiddag heb ik enorm pijn in mijn maag. (Omeprazol genomen, werkt niet) en ik ben ook al 5x naar de wc geweest. Sorry voor de details (waterdunne gele ontlasting, en inmiddels heel licht geel.) Ik ben met vlagen erg misselijk. Maar hoef niet te braken, wel doet mijn buik en maag zeer. (Vooral mijn maag heel erg, ik heb geen galblaas meer... Maar het voelt als een galaanval) Ik heb zelfs mijn schoonmoeder laten komen om op mijn zoontje te passen. Iets wat ik alleen doe als ik enorm beroerd ben. Is er iemand die mijn klachten herkent? Ik denk namelijk dat ik een voedselvergiftiging heb, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. (Tenzij je je ontlasting laat testen) Sorry dames voor dit zeer onsmakelijke topic.
Kan meerdere oorzaken hebben zoals: stress, alcohol, galproblemen, of voedselvergiftiging. Aangeraden wordt veel water drinken en als het aan blijft houden bezoek huisarts. Kan het niet zijn dat je een buikvirusje heb? Ik was vannacht namelijk ook erg beroerd, mirgraine en 5 keer overgegeven. Dus wie weet hangt er wat in de lucht.
Ik reageerde omdat ik eerst deze site https://www.darmklachten.nl/symptomen/gele-ontlasting Had bekeken en en daar leveraandoening bij stond en dat iets ernstigs is omdat ze ook pijn heeft vandaar, kan alsnog dat het gewoon iets onschuldigs is hoor want indd buikgriep heerst nu wel want hoor meerdere mensen met buik klachten, Beterschap beide!
Een buikvirus zou natuurlijk ook mogelijk zijn. Alleen kan ik me niet herinneren dat ik daar zo ziek van ben geweest in het verleden. Wel heb ik vroeger een Salmonella besmetting gehad en daarvan herken ik de ontlasting wel, maar ik weet niet of ik toen ook z'n extreme pijn had. Het leek wel eerst mijn maag te zijn, maar nu twijfel ik of het naar beneden is gezakt en mijn darmen zijn die pijn doen! (Moet zeggen dat mijn ontlasting niet stinkt ofzo) ik ben inmiddels al 10x geweest.
Ik heb het vorige week gehad. Ook ontzettende buikpijn (en ik ben wel wat gewend met een prikkelbare darm) en diarree.
Ja ik heb ook gekke darmen. Wat precies weet ik niet, maar af en toe heb ik enorme buikpijn dat ik gewoon om mijn moeder schreeuw! Meestal is het weg na een toilet bezoek. Inmiddels heb ik overgegeven en dat is echt 20 jaar geleden voor het laatst gebeurd ofzo. Dus ik denk dat mn eten toch niet helemaal goed was van gisteren!
Ik heb het 1x gehad.... vreselijk!! Zo ziek.... Kronkelen van de buikpijn. Overgeven en diarree en vooral heel veel buikpijn! Het heeft bij mij zeker 5 dagen geduurd voordat de waterdunne diaree over was. Wel bij de huisarts geweest. Die gaf aan dat het wel 2 weken kon duren voordat de klachten over zouden zijn. Dat klopte wel.... nog lang ellendig gevoeld. Sterkte en beterschap!!!
Hier hadden we een paar weken geleden buikgriep, toen voelde ik me ook flink ellendig; misselijk, buikpijn, diarree, overgeven. Blegh! Doe rustig aan, drink kleine beetjes, laat eten even voor wat het is. En dan is het hopelijk snel achter de rug!
Ik heb 1 keer voedselvergiftiging gehad en dat was een aantal maanden geleden. Ik kreeg het heel koud en werd steeds misselijker. Uiteindelijk moest ik naar de wc rennen en heb echt projectiel moeten braken... alles zat eronder. De muren, wc zelf, grond pffff Daarna kreeg ik 39.7 graden koorts en was ijskoud. Na geslapen te hebben ging het ietsje beter en heb ik geprobeerd te eten. Dit ging goed en de dag erna nergens meer last van.
Ik zou het even afwachten. Mits de pijn niet te dragen is natuurlijk. Is het er morgen nog naar de huisarts. Het lijkt idd wel op een voedselvergiftiging en die kan naar zijn.
Volgens mij heerst er wel buikgriep, van de week hadden mijn jongste dochters het, vandaag ik en de oudste begint nu. En dat terwijl ik een paar weken terug nog een hele pittige achter de rug had, met echt flinke koorts en heel veel overgeven. Vandaag bleef het gelukkig bij 4 keer, al voel ik me nu nog steeds niet helemaal jofel en ben bang dat er nog wat komt.
Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Waarschijnlijk blindedarmontsteking. Krijg zo een echo. En waarschijnlijk operatie!
Sterkte en beterschap! Ik heb een paar jaar terug hetzelfde gehad als jij beschrijft en dat bleek ook een blindedarmontsteking te zijn. Komt goed