jawel 1 dag volle zon en heel mijn gezicht zit weer onder.... vroeger vond ik het vreselijk maar tegenwoordig wel leuk je gezicht is nooit kaal hebben jullie sproeten?? en vind je het wel of niet mooi! vroeger 1 keer getracht ze weg te halen met bleekwater op een watje tja je kan rare dingen doen als kind
ja ik! ook op mijn armen en schouders, ik ben er trots op! Het staat vrolijk vind ik. En vroeger was t erg nuttig, als ik ongeduldig was als klein meisje voor bijvoorbeeld mijn partijtje dan klom ik bij mijn vader op schoot en gingen we sproeten tellen.. Alleen sinds gister heb ik een paar grote zwangerschapsvlekken gekregen daar baal ik wel ontzettend van. voorlopig maar even niet in de zon dus.
Ik vind sproeten wel mooi bij anderen maar niet echt bij mezelf.. hoe typisch. lol Ik krijg er ook steeds meer nu ik wat ouder ben, als ik echt bruin word, word het een gaos op me gezicht en worden het er zoveel dat het vlekken worden! Dus dat vind ik wel minder, ik bruin mijn gezicht dus nooit meer. Daar gebruik ik gewoon makeup voor zomers met een kleurtje.
Ik heb ze ook op mijn wangen. En ze zijn weer volop aanwezig. Heb er geen problemen mee en ook nog nooit gehad. Vind het wel mooi staan.
Ik heb ze ook in mn gezicht, een soort zadel op mn neus De rest van mn gezicht her en der wat sproetjes, merk dat het er meer worden nu ik ouder wordt. Vind het wel grappig, mensen vinden het altijd schattig staan. Wel gek, want op de rest van mn lichaam is geen enkele sproet te ontdekken, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Ik heb ze in de zomer altijd in mijn gezicht. Voornamelijk op neus en wangen. Nu ik zwanger ben krijg ik ze veel sneller en ook over mijn hele gezicht. Ik vind het niet vervelend. Vind ze wel leuk eigenlijk Moet alleen wel opletten voor zwangerschapsmasker. Dat lijkt me een stuk minder leuk
Ik heb echt zomersproeten want in de winter heb ik er geen één. Nu zijn ze er weer door de zon &ik heb ze altijd leuk gevonden. Heb het alleen op mijn neus en wangen.
Sproeten vind ik wel leuk en heb er meestal dan ook geen probleem mee als ik ze krijg. Probleem is alleen dat ik van de leuke clustersproeten krijg, zo had ik een paar jaar geleden een hele 'fijne' vlek boven mijn lip. Iedereen maar vragen of ik net chocolademelk had gedronken en of ik dan niet even die chocosnor weg zou poetsen.
Ik heb er heel veel.. ben er blij mee, staat niet zo kaal en nooit een echt pips gezicht in de winter. Nu met de zon schieten ze weer als paddestoelen uit de grond. Ik hoop zelfs dat Jayden mijn sproetjes krijgt èn m'n krullen. Dat haar van manlief stelt namelijk niets voor (scheert zich ook kaal..).
Ik heb niet heel veel sproeten, alleen bij mn neus en onder mn ogen, ik vind ze zelfs heel mooi eigenlijk haha.
ik heb d'r heel veel, en vind het nu niet zo erg meer als vroeger. vroeger verbrandde ik altijd heel snel, en dan was ik echt rood met bruine stippen, echt zooooo lelijk! nu verbrand ik haast nooit meer, en alleen sproeten vind ik wel leuk. mijn dochter heeft alleen een rijtje sproeten onder haar ogen en op haar neus, dat staat idd echt heel erg lief!
Ik wilde als kind zooo graag sproeten! Ik tekende ze zelfs op mijn gezicht haha! Nog steeds ben ik jaloers op mijn zussen met hun mooie sproeten, maar ik heb weer een donkerdere huid waar zij weer jaloers op zijn hihi! Mijn vriend zit van top tot teen onder en die vind het verschrikkelijk, maar stiekem hoop ik dat als we een kindje mogen krijgen, het ook van die prachtige sproeten zal hebben!
Ik vind mijn sproeten wel leuk. Ze horen gewoon bij mij Ik vind het altijd leuk dat het er in de zomer meer worden en wordt altijd blij als ze ook op mijn schouders weer zichtbaar worden, want dat betekend dat ik bruiner wordt
Ik heb heeeeeel erg veel sproeten, maar ben dan ook een natural red head. Vroeger vond ik het vreselijk, nu gaat het wel.
Ik heb heel veel sproetjes... sowieso een heel gezicht vol. In de zomer nog een heleboel extra zomersproetjes. met de jaren zijn ze trouwens ook aan het afzakken Armen staan ondertussen aardig vol en ook hals en decolleté. Heb er nooit een hekel aan gehad en moet eerlijk zeggen dat ik ze zelf niet eens meer zie. Maar als ik dan een foto zie in een blad van een model met heel veel sproetjes, dan denk ik wel eens... pfff zo veel heb ik er ook. Mijn oudste krijgt ze nu ook, op z'n wangen.
Heb er alleen op mn schouders enkele. Mn middelste kind zit HE-LE-MAAL onder in zn gezicht. Ik noem hem altijd liefkozend sproeten koning En ben altijd jaloers geweest op meiden met sproeten...ik ben zo'n ENORME bleekscheet...geen enkele kleur heb ik en vroeger had ik er ook nog eens spierwit haar bij. Met sproeten had ik dan iig nog wat kleur gehad.. En vind ze gewoon erg leuk en eigenwijs staan (past dus weer helemaal bij mn middelste...)