apotheek die medicatie niet kan leveren.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaproos, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik vroeg me af wie hetzelfde heeft meegemaakt. Bij de vorige 2 cryo tp's hadden ze de progynova niet op tijd. Moest er op dag 1 mee beginnen,kreeg het pas op dag 3,dag 1 viel op een zondag,maadag was er geen prgynova dus dindsdag pas begonnen. En negatief getest. Ik vraag me af of dit van invloed kan zijn op de terugplaatsing of reageer ik weer overdreven? Ik word er zo leip van.:x

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit kwaad kan hoor, maar als je je toch zorgen maakt waarom bel je dan niet gewoon even een aantal andere apotheken in de buurt af? Er is er vast wel ééntje die het wel voorradig heeft. Ik deed dit ook altijd als er iets niet voorradig was en moest soms wel 6 apotheken bellen voor ik al mn medicijnen had, maar uiteindelijk was er altijd wel ééntje waar ik terecht kon.

Veel succes, ik zal voor je duimen deze ronde!!

3. Klaproos

Nog niet eens aan gedacht nana,dank je wel! Nu heb ik geen cryo's meer hoor maar voor de volgende ICSI misschien wel makkelijk om vantevoren maar 2 recepten ofzo in te leveren. Hoef ik ook niet te bellen ;) Vind het alleen slecht dat ze dingen niet op voorraad hebben.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Al snel merkte ik dit en regelde op tijd een voorraad voor de volgende ronde.. erg dat het nodig is :(

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, ik vond het ook altijd slecht om te zien hoe weinig er voorradig was. Ze hadden het vaker niet dan wel bij de standaard apotheek. In noodgevallen hadden ze trouwens op onze poli soms ook nog wel wat liggen, maar helaas ook niet altijd. Ik zou idd gewoon vragen of je het niet alvast dubbel mag hebben of niet. Bij ons lag het altijd een beetje aan de arts of je dit wel of niet mee kreeg.

Shit dat je weer een icsi moet. Hopelijk is het 3x is scheepsrecht voor jou en houd je straks nog gewoon wat van je voorraad over!

6. Klaproos

Nepthys,ga ik dus ook mooi regelen! Ik heb een recept via de mail toegestuurd vanuit Dusseldorf en die print ik wel een paar keer uit :D

Nana,ik loop via Duitsland en doe ook alle echo's daar. Dus in Nederland hoef ik ook niet naar een zkh voor medicatie,krijg het toch niet. Meestal haal ik medicatie dus ook in DD. In DD zijn ze gelukkig wel makkelijk! Nu maar kijken of het ICSI word voor de 2e keer of hormoonpompje. (Dat laatste hangt denk ik van zaadkwaliteit af?)

7. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    De volgende keer gewoon alle apotheken in de buurt afgaan of ruim van te voren zorgen dat je het in huis hebt.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik had dat ook en ben toen in het ziekenhuis UZG naar apotheek gegaan. Daar hadden ze altijd alles alleen moest ik t voorschieten voor de verzekering.

Nadat ik de halve provincië moest rondrijden voor gonal f, deed ik dat maar al te graag!

9. Klaproos

Voorschieten moet ik zowieso,maakt me ook niets uit. We hebben al met al zelf 4000 euro moeten dokken. Wel slim 2boys,volgende keer ga ik naar de ziekenhuisapotheek ;) Krijg je het bij het UZG zonder gezeik mee?

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja hoor geen enkel probleem!

Nog makkelijker ook want de hoeveelheden med verschillen met die van Ned.

Waar zij nog bv pennen hebben van n bepaalde hoeveelheid krijg je in Ned. Losse spuiten mee omdat die hoeveelheid hier niet in de pen te krijgen zou zijn.

T is wel n donker hol in gebouw K12 in de kelder ;) maar geen enkel probleem!

11. Klaproos

Dank je wel!! Goed om te weten. Bij ons ziekenhuis kreeg ik ze niet mee omdat ik niet bij hun IVF doe *gaap* ;)

12. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Ik heb het ook eens gehad ... toen ben ik naar ziekenhuisapotheek gegaan ... in nijmegen wel endje rijden ... maar daar hadden ze het wel en hebben ze het ook altijd op voorraad zeiden ze dus vanaf nu haal ik het daar .... en idd altijd zorgen dat je het van te voren in huis hebt ;) ...

iig succes.

Deel Deze Pagina