7mei de laatste pil geslikt, ook nog eerder nml laaste week van de strip 2 pillen van gehad, en geen ontrekkingsbloeding gehad( heb ik nooit in stopweek pil).... nu vandaag, kreeg ik vanochtend een beetje bloed, en nu is alles alweer weg...( ik dacht meer dat ik volgende week mijn nod had) ben ik nu ongesteld geweest??
dat is raar.. in de stopweek hoor je een menstruatie te hebbenb.. daarom is het ook de stopweek.. het bloed verlies wat jij omschrijft klinkt niet als een menstruatie, dat lijkt me logisch.. ik zou zwangerschapstest proberen.. MAar het geeft geen hoop, ik vind je hele verhaal nogal apart.. noot ontrekkingsbloeding enz.. misschien was het dit keer een innestelingsbloeding? zou wel laat zijn.. als je nu ongesteld zou zijn geweest... zou je cyclus 24 dagen zijn.. redelijk vroeg weer... Anderzijds..., wellicht ben je gewoon aan het ontpillen.. hoe dan ook... het niet vloeien tijdeens stopweek.. ik heb het nog nooit gehoord...
Ja daarvoor ben ik ook al bij de huisarts geweest. Afgelopen jaren werd het vloeien steeds minder en minder... Totdat het weg was. Komt bij enkele vrouwen voor. Maar ik wacht de aankomende dagen gewoonwven af Maar had echt zoiets van hè?? En misschien idd ontpillen,