Hoi meiden, Ik ben sinds clomid altijd op dag 35 ongesteld. Nou ja, altijd, meestal,ook wel eens een maand gehad met hele late eisprong. Nu heb ik vandaag op dag 33 onwijze buikkrampen, alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. op het toilet alleen met afvegen wat roze/bruin/lichte bloeddruppeltjes te zien. Tel ik deze dag dan als cyclusdag 1? Vind het deze keer zo lastig omdat het echt alleen met afvegen ietsjes is (sorry) maar ik heb wel echt demenstruatiekrampen! Alvast bedankt1
Ik ben een oud Clomid gebruikster. Ik heb ALTIJD eerst bloedverlies voordat mn ongi echt start. Ik heb dan ook als eigen richtlijn: Megakrampen = CD1. Terwijl een ander bij eerste bloedverlies al een nieuwe cyclus heeft. Kijk het anders ff nog een dag aan en als het meer of minder wordt, dan weet je vast wel genoeg. Succes!!
Hoi, Ik zou morgen even kijken hoeveel het is, begin je op cd3 dan weer met clomid? Als het morgen iets meer is, zal ik dat als dag 1 aanhouden, is het morgen gelijk dan zal ik vandaag als dag 1 aanhouden. Ik wordt zelf echt minimaal ongesteld door primolut, ik heb maar 3 dagen heel licht wat bloedverlies, ik tel dus altijd vanaf dag 1. Succes! (Heb je al een test gedaan? Bloedverlies kan ook voorkomen in de zwangerschap.. en krampen in je buik ook, toen ik zwanger was voelde het alsof ik ongi moest worden, maar er kwam niks)
cd wordt geteld bij roodverlies....heb voor mijn zoon Clomid gebruikt, en voordat ik ging spuiten 1,5 jaar clomid gebruikt voor deze zwangerschap..... heb altijd 2 dagen voor ongi bruinverlies gehad, was altijd maar kort ongi met Clomid....verloor "alles" in 2 dagen, en daarna weer bruinverlies....
Bedankt voor de antwoorden! Ik heb het kleine beetje bloedverlies maar wel als dag 1 geteld.. Het geeft natuurlijk ook een goed gevoel om het al te nemen en niet nog een dag te wachten
hier geld als richtlijn. als je de 1e en/of 2e dag minder bloedverlies hebt als normaal moet je de poli bellen. ivm een evt innestelingsbloeding. als ik in dezelfde situatie zou zitten dan haalde ik voor de zekerheid een testje. vooral omdat clomid niet goed is in een zwangerschap.