"Dun baarmoederslijmvlies"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zustertje2015, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hoi...

Ik was vorige maand bij de gynaecoloog ivm een miskraam. Nu zag ze op de echo dat ik een dun baarmoederslijmvlies heb (weet niet hoe dun, dun voor haar was...). Op dat moment niet op in gegaan ( helaas ) maar ben nu wel benieuwd of meer mensen dit hebben en ondanks dat toch zwanger geraakt zijn?

Ik heb ook veel last van bloedingen wel heel licht maar wel snel na mn eisprong wat dan 2 weken aanhoud waar mn menstruatie ook in meegeteld is...
    Kan dat daarbij horen?

Ben benieuwd naar ervaringen van jullie...

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi essieee,

21 mei had ik een duidelijke eisprong gehad.
    ik ben 30 mei naar het ziekenhuis geweest omdat ik al 5 week last van buikpijn had. toen heb ik een echo gehad. de gynaecoloog zei direct dat ik een dun baarmoederslijmvlies had en dat ik onmogelijk zwanger kon zijn. hoe dun ben ik ook vergeten te vragen...
    de zaterdag erna testte ik knallend positief!
    die maandag had ik toevallig weer een afspraak staan bij een andere gynaecoloog omdat mijn menstruatie niet op gang kwam.
    toen heeft ze het slijmvlies opnieuw opgemeten en toen was het 7 mm. en ik was zwanger, dus het slijmvlies was toch dik genoeg voor een innesteling.
    uiteindelijk is het helaas een week later misgegaan. ze weten niet waardoor, waarschijnlijk een stoornis in de aanleg.

dus ja, het kan wel, zwanger worden met een dun baarmoederslijmvlies.
    vorige ronde ben ik niet zwanger geworden en ik twijfel wel of alles vanbinnen wel oke is. maar de gynaecoloog wil geen echo maken...

wat je bloedverlies betreft, geen idee! durf ik niet te zeggen.

succes!

Deel Deze Pagina