Door mijn PCOS heb ik zelden of nooit een eisprong. Afgelopen donderdag had ik opeens een knaller van een positieve ovulatietest (de eerste in 3 maanden) en ik had vruchtbaar slijm en voelde ook duidelijk mijn ei springen dus donderdag en vrijdag lekker intiem geweest. Nu blijf ik nog steeds krampen voelen in mijn baarmoeder. Niet meer zo hevig, maar ik voel een licht zeurende pijn en soms ook steken. Het lijkt op maandstondenpijn, maar het is het niet helemaal hetzelfde. Voor maandstonden is het trouwens ook nog vroeg. Ook blijft het daar slijmerig onderaan... Ik heb zelden een eisprong, dus weet net of dit allemaal normaal is of juist niet normaal is. Jullie al iets gelijkaardig gehad?
Ik heb ook regelmatig krampen rond en na me eisprong. Dus het zou zo kunnen dat jij dat ook hebt. Hopelijk heb je op je NOD een positieve test
Ik heb rond mijn eisprong ook steekjes. Ik voel duidelijk als ik een eisprong heb. Paar dagen na de eisprong krijg ik weer die steekjes. Telkens denk ik, zou het een innesteling zijn.?? Maar ik kom elke x bedrogen uit Raar, want toen ik zwanger raakte van mijn zoontje en mijn dochtertje had ik psies dezelfde symptomen.
Hoi Esther, ik ben gister een topic begonnen over ongeveer hetzelfde probleem. Het onderwerp begint met "auwie" Ik zit nu 7 dagen na m'n eisprong en heb al zeker 4 dagen zeurende pijn, vooral rechts onderin. Heb op een ouder topic gelezen dat het ook goed nieuws kan betekenen! We kunnen niet meer dan afwachten...
Hoi, Hier precies hetzelfde. De laatste keer dat ik dat had was met de zwangerschap van de jongste dochter. k zit nu in hetzelfde schuitje alleen blijf ik maar negatief testen. Ik heb overigens haast helemaal geen afscheiding, wat dan weer apart is voor mijn doen. Succes! Hopelijk ga je positief testen.