Wat? Dit voelt zo raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annelke, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Adrenaline! Dat giert er nu door mijn lijf!
    Hoe is dit mogelijk?

Ik ben ZWANGER!
    Ik kan het niet geloven! Ik droom precies!

Ik ga sinds 1 maand naar de acupunctuur omwille van mijn onregelmatige cyclus. En op dag 35 moest ik van de acupunctuuriste een test doen op zeker te zijn dat ik niet zwanger was! Die test was negatief, zoals ik al verwachtte. Ze heeft toen naalden gestoken om mijn menstruatie er door te laten komen. 2-3u later lichtjes bloedverlies, tot wel 4 dagen maar telkens zeer lichtjes en bruin. Helaas zijn ze er niet doorgekomen.
    Op dag 39 opnieuw naar acupunctuur en ze steekt opnieuw naalden om menstruatie op te wekken. Totaal geen resultaat,
    Ik test voor alle zekerheid direct bij thuiskomst opnieuw omdat ik super emotioneel was en de acupunctuur zei dat je met zo n cyclussen wel zwanger kan zijn. Test negatief na 5min. Na tien min kijk ik opnieuw ( tijd verstreken) en zie een zeer zeer licht lijntje. Met wat verbeelding zie je het dus het is negatief aangezien ik denk dat het opgedroogd is en foutief.

Gisteren continu het gevoel dat mijn regels erdoor gaan komen (baarmoeder trekt precies regelmatig samen).
    Ik ben dag 44 nu
    Vandaag heb ik zeer helder slijmverlies dus ik denk, wie weet heb ik een eisprong en ik test! De ovulijn springt eruit. Raar! Dus ik dacht laat ik toch maar eens testen op zwangerschap dan kan je dat weer uit je hoofd zetten. Maar omg, wat ben ik verbaast, onmiddelijk zie ik een plusteken. Ik moest niet eens enkele minuten wachten! Onmiddelijk positief.
    Onmiddelijk een nieuwe test gaan kopen, kon niet waar zijn, maar die is ook positief!

Man, ik ben kei kei kei blij, maar nog zo in 'shock'

Ik had dit helemaal niet verwacht. Ik voel niets!
    Enkel sinds gisteren het gevoel dat mijn baarmoeder samentrekt. Ook heb ik al 3weken ineens heel veel last van puisten. En aangezien ik al 2 negatieve testen had... Ik kan het niet geloven! Maar wauw! Ik snap er niks van maar Ik ben gelukkig! :)

2. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van :)!

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!!

4. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Wat fijn!!! Gefeliciteerd!!

5. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Gefeliciteerd!! Bij mij voelde het ook alsof ik ongesteld moest worden, maar bleek zwanger! :) Enjoy!

6. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

7. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wat fijn! Gefeliciteerd!!!

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gefeliciteerd!!

9. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    van harte !!
    (ongi gevoel is inderdaad 1 van de eerste symptomen ;) )

Deel Deze Pagina