Al 4 dagen positieve ovu-test! Iemand hetzelfde meegemaakt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sneeuwmees, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zoals de titel al zegt, heb ik al voor de 4e dag op rij een positieve ovu-test. Snap er niets van.:(
    Ik gebruik altijd ovu-testen van het kruidvat en ben er altijd heel tevreden over. Ik had zondag voor het eerst een positieve ovu-test. Heb maandag en dinsdag nog een keer getest en gedacht dat die gisteren toch zeker weer negatief zou zijn. Niet dus.
    Vanmorgen nog maar een keer getest en nog steeds een positieve ovu-test. :$
    Heeft iemand van jullie hetzelfde wel eens meegemaakt?

2. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Ik wil je niet blij maken met een dood vogeltje, maar ik heb dit bij mijn dochter ook gehad. Vijf dagen een positieve ovulatietest en toen bleek ik al zwanger te zijn! Mijn ongesteldheid was achteraf een innestelingsbloeding. Overigens lees ik ook verhalen van dames bij wie het niks te betekenen had, maar het kan dus wel.

Annelynn

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Annelyn: ik ben 19 juli ongesteld geweest en de eisprong is dan dus netjes rond de 14 dagen daarna. Het moet dus (denk ik) echt wel mijn eisprong zijn waar hij op reageert.
    Afgelopen vrijdag was ik zo ontzettend moe en had zo'n behoefte om een lekker potje te janken, dat ik toen ook even dacht of ik misschien zwanger kon zijn. Ik had wel eens vaker gehoord dat vrouwen gewoon ongesteld geweest waren en toch zwanger bleken, vandaar dat ik er toch een testje tegenaan gegooid heb. Ik heb toen een kruidvat test gebruikt, maar die was negatief.
    Ik zal het eens in de gaten gaan houden en dus (naast nieuwe ovu-testen) ook maar weer even nieuwe zw.testen kopen.
    Wel leuk voor jou dat je zo'n onverwachte verrassing had en al zwanger bleek te zijn.

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Dit probleem had ik ook met de kruidvattesten. Volgens mij zijn die gewoon niet goed...
    Ik zou die van Matcare bestellen.

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees: het was inderdaad een leuke verrassing, en echt onverwachts :).

Als je de 19e ongesteld bent geweest en het zóu een innestelingsbloeding zijn geweest, dan had je idd al wel positief moeten testen nu. Hoe een ovulatietest dan 4 dagen achter elkaar positief kan zijn is me een raadsel. Misschien inderdaad maar eens een ander test proberen, kijken wat die doet?

Succes!

Annelynn

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik hoor vaker dat de ovu testen van Kruidvat meerdere dagen achter elkaar postief zijn. Een vriendin van mij had dat ruim een week, die is dan ook overgestapt naar andere testen.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik hoor inderdaad veel slechte verhalen van de kruidvat-testen, maar heb er zelf nooit problemen mee gehad. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik meestal ook niet verder test als ik een positieve test heb. Ik deed dat nu maandag eigenlijk omdat ik geen eisprong-pijn had gehad. Weet dus eerlijk gezegd niet, hoe dat de afgelopen maanden is geweest. Hoe dan ook, ik heb toch maar weer een doosje nieuwe testen gekocht en voor de zekerheid maar een doosje zw.testen. Heb alleen wel het gevoel dat ik deze maand dan maar als verloren moet beschouwen, omdat het volgens mij niet veel goeds kan betekenen als het eitje er zo lang over doet om te springen. We zullen zien, over twee weken weet ik meer.

Deel Deze Pagina