Is dit wel of niet een menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennasil, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennasil

Ennasil Nieuw lid

29 okt 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allen,

Mijn man en ik zijn sinds 3 maanden bezig met zwanger worden. Nou had ik deze maand 2 dagen voor NOD lichte bruine/slijmerige afscheiding. Makkelijk af te doen met 1 maandverband. De 4 dagen daarna hetzelfde liedje alleen verdween het slijm en verloor ik oud bloed. Ook dit minimaal.

Ik heb daar naast ook last van pijn in mijn onderbuik, misselijkheid, gevoelige borsten en tepels en maagzuur.

Ik heb een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. 2 dagen later weer een test gedaan voor de zekerheid, maar ook deze was negatief.

Moet ik dit toch zien als een menstruatie?? Ik ben namelijk niet bekend met menstruaties als deze. Ik verlies namelijk de eerste 3 dagen veel bloed en daarna 2 dagen nog wat 'nadruppelen'...

Groetjes,

2. sammie89

sammie89 Lid

1 nov 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii goeie avond ik lees graag even mee aangezien ik hetzelfde heb gehat paar weekjes terug 1ochtend midag ongeste..en daarna ook slijm/oud bloed !??!?!?snap er niks van ..teste waren toen niet goed niet zwanger morgen weer even testen wie weet haha

3. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Moeilijk.. De een begint met bruin bloed en later wordt het toch echt menstruatie, maar bij jou blijft het vrij weinig? Ik dacht dat het tot 1 maandverband wel innestellingsbloeding zou zijn.. Maar of dat echt zo is zou ik niet durven zeggen.

Deel Deze Pagina