nou mama is weer super trots hoor op haar mega-boefff.. gister heb ik Danny zijn luier afgelaten en sindsdien doet hij alles op de wc!! Hij is zelfs net meegeweest naar een winkel zonder luier!! Alleen de nachten durf ik het nog niet, maar het begin is er.. Hij is bijna 3 jaar, das wel een mooie leeftijd toch!?? Had echt het idee dat hij met zijn 4de nog wel aan de luier zou zitten.
Wat goed, gefeliciteerd! Hier precies hetzelfde verhaal. Zoontje van bijna 3, vond nooit erg om met ene volle luier te lopen. Niets, geen stickers geen beloningen oid haalden hem over de streep om op het potje te plassen en ineens van een op andere dag is hij overdag zindelijk! Alleen in de nacht durf ik het ook nog niet, maar dat is niet erg, dat komt ook wel. We mogen trots zijn op onze mannetjes!
Fijn altijd pretig om uit de luiers te zijn! Nachten is niet raar dat dat nog niet lukt, komt vanzelf wel een keer!
Hier toevallig ook gister zonder luier! Ging ook hartstikke goed! Mijn zoontje is net 3 geworden. Wat worden onze kleine mannen toch snel groot!
Wat goed joh! Sinds ons Alyna naar school gaat (dik 2,5) was ze ook van de één op de andere dag zindelijk. Echt superfijn dat het zo vlot kan gaan! Ze heeft 's nachts nog wel een luier aan hoor.
dus jullie ook al van die grote kanjers!! gek he, je hoort veel van moeders die aan het proberen/leren zijn en dat het niet lukt en hier gaat het ineens in 1 keer, zonder te oefenen!!
Gefeliciteerd!! Weer zo'n mijlpaal! Zo'n kinderbrein is inderdaad fascinerend. Opeens hebben ze het door!
hij was vanmorgen zelfs droog!! Als hij dit vaker heeft dan ga ik de nachten ook proberen.. vandaag aantal keer weg geweest, zelfs langer dan een uur en het gaat nog steeds fantastisch! vind dit altijd wel een hele leuke mijlpaal
Emiel is al bijna 4 en is, gelukkig, ook van de ene op de andere dag zindelijk geworden. Ik had er al een hard hoofd in, zag het niet zitten om hem zindelijk te hebben op het moment dat hij naar school mocht gaan. Op het KDV zeiden ze constant dat het allemaal wel goed kwam en dat we absoluut niet moesten gaan pushen. En ja, ja, het is allemaal goed gekomen. Poepen wil hij nog niet op de wc. Vraagt dan om een luier, poept en dan gaat de luier weer af. 's Nachts nog wel een luier om want dat heeft hij nog niet in de gaten. Onze jongens (en meisjes) worden nu echt snel groot.
Dat komt ws omdat ze dan te vroeg beginnen Het lijkt soms wel of iedereen zn kind steeds eerder zindelijk wil hebben maar 3 jaar is een hele mooie leeftijd hoor! Bovenstaande bedoel ik trouwens niet aanvallend want er zijn genoeg kids die wel met 2 of 2,5 jaar al zindelijk zijn het ligt gewoon helemaal aan het kind. Mijn dochtertje vindt de wc helemaal geweldig maar ze heeft er nog nooit wat op gedaan, ik vind het prima komt vanzelf