Hallo Allemaal, Even een vraagje. 26 november ben ik gestopt met de medicatie voor ICSI. We hadden maar twee follikels en daarom is de eerste poging afgebroken. Ik had decapeptyl met puregon. Tot op dit moment is mijn menstruatie niet doorgebroken. Wie weet hoe lang het duurt alvorens mijn menstruatie moet komen? Heeft testen zin? Liefs Monique
Geen idee, moet je niet gewoon doortellen volgens de oude (natuurlijke) cyclus? Wel erg, hoor. En nu??
Hoi Moontje, Vervelend zeg dat de behandeling is afgebroken! Ik zou ook zeggen je eigen cycles aanhouden, is die normaal gezien regelmatig? Ik kan me wel voorstellen dat de hormonen je cycles kunnen verlengen,maar bij was dit niet het geval. Ik heb een Icsi gehad en punctie,maar geen tp,en werd gewoon ongesteld op de 28e dag. Kun je niet met t zh bellen? Succes!!
Hey, Normaal gesproken heb ik ook een hele normale cyclus die ik bijna met de klok gelijk kan zetten. Het zh heb ik al gebeld en het enige wat ik hoor is afwachten...schiet ik niets mee op dus. Stiekem hoop ik dat ik zwanger ben, maar ik weet dat die kans ontzettend klein is door de zwemmers van mijn man. Nu weet ik niet of de kans op een zwangerschap groter is met twee hele grote follikels en een hele dikke laag baarmoederslijmvlies. We hebben de kans wel benut zeg maar.