yes! zwanger!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MirandaV, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    goedemiddag,

zal het even uitleggen ik heb beetje onregelmatige cyclus gehad afgelopen maanden.. gisteren op dag 33 heb ik test gedaan en controle streep stond er later dan test streep en test streep was onwijs donker. ben heel blij natuurlijk alleen kan ik niet geloven want had totaal niet verwacht.xmaar wát moet ik nu eigenlijk doen? verloskundige bellen? maar weet niet precies hoelang ik ben.

gr

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Gefeliciteerd.

Met een positieve test mag je de verloskundige bellen voor een afspraak. Zij kan berekenen hoe ver je ongeveer bent, maar de echo zal uiteindelijk de definitieve uitgerekende datum geven, deze echo word tussen 10 en 12 wkn gemaakt.

Slik je foliumzuur?

Groetjes Ineke

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    nee nog niet maar wil er wel mee starten. wát houd het eigenlijk precies in? en tot wanneer mag je slikken? mag je nog meer vitamine slikken of niet want ben echt overdag zo moe en op werk kom ik daarmee in de knoei wát raad je me aan?

gr

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

foliumzuur is een B vitamine, die wordt aangeraden vanaf 4 weken voor je zwangerschap tot 8 weken. Maar je kunt- zeker als je moe bent- ook kiezen voor een zwangerschapsmultivitamine, daar zit ook foliumzuur in. Je hoeft niet per se een duur merk te nemen, het eigen merk van de drogist is ook prima. Goede zwangerschap gewenst!

Mirjam

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    bedankt! zal het gaan slikken!

Deel Deze Pagina