Hallo meiden, Het is mij vanaf maandag opgevallen dat mijn urine raar ruikt. Vooral mijn ochtend urine ruikt naar ham/ kaas chips.. Heb dit nooit eerder gehad. Nu ving ik me urine weer op en ruikt het nog steeds naar ham/kaas chips. Ik heb al maanden geen ham/kaas Chips gegeten, en verder ook geen andere rare dingen gegeten Heeft iemand ook zoiets gehad dat de urine raar ruikt?
Ik heb vanmorgen een test gedaan maar die is nog negatief. Zou vandaag ook ongesteld moeten worden maar vanmorgen nog geen rood gezien. Misschien dat ik gewoon traag hcg aan maak kan ook.. En mijn urine is altijd geel van kleur want hoef naar 3 x per dag naar de wc, al moet ik de laatste tijd soms wel 5 tot 6 x per dag.
Als je testen negatief blijven en je bent niet zwanger, dan zou ik je urine wel even laten checken. Ruikende urine en vaker plassen kan namelijk ook op een urineweginfectie duiden. En nee, je hoeft niet perse pijnklachten te hebben bij een urineweginfectie/blaasontsteking. Vooralsnog hoop ik voor je dat het toch een zwangerschapssymptoom is! (Overigens komen blaasontstekingen vaker voor bij een zwangerschap, dus wie weet.....)
Ja ik heb vaker een blaas ontsteking gehad, ook zonder pijn maar als ik naar de wc moest had ik kleine plasjes en dat heb ik nu niet. Ik heb vandaag avonddienst op me werk en kan me eigen urine controleren, zal dat wel even voor de zekerheid doen.
Ja ik weet dat ik eigenlijk.meer moet drinken maar heb niet meer dorst, drink denk ik nog geen liter per dag. Maar heb dagen dat ik de hele dag dorst heb dus dan.haal ik het weer een beetje in! Maar nooit last gehad van raar ruikende urine vandaar Me vraag
Maar 1 liter per dag? Dat is veel te weinig hoor! Maar goed dat weet je denk ik zelf ook wel. Het verklaard wel waarom je urine zo ruikt. Ik zou echt proberen meer te drinken
Ik drink ook altijd zo weinig, en mijn urine ruikt ook niet raar dus het hoeft niet persee daardoor zo te ruiken. Mijn urine is overigens ook gewoon licht van kleur.
Is het alleen gecontroleerd op een ontsteking of ook eventueel op een zwangerschap? Bij mij stonk mijn urine ook ineens.. En bleek toen zwanger! Geen bloed is moed zeggen ze kam ook best zijn dat als je zwanger zou zijn.. Je een late innesteling hebt waardoor je later positief test. Zou het even aankijken en als je over paar dagen nog niet ongesteld bent, nog een testje wagen!
Mijn urine vond ik weeïg zoet ruiken en toen bleek ik zwanger. Maar als je nog geen liter per dag drinkt kan urine ook gaan stinken omdat het erg geconcentreerd is.
Ja ik drink altijd al weinig en heb daar nog nooit last van gehad. En ja zou vandaag ongesteld moeten worden maar dat is nog niet gebeurd! Ik hoop dat ik over 2 dagen dan positief test!