Even een vraagje, Ik ben al langere tijd gestopt met de pil en een dag overtijd. Heb gisteren een zwangerschapstest gedaan (omdat ik een onderzoek moest ondergaan waarbij ik niet zwanger mag zijn) maar hier kwam niets uit. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest, is het mogelijk dat je na 1 dag overtijd nog niets ziet? Heb nl echt een hele vreemde (extreme)duizeligheid en nog wat vage klachten. hoor t graag
het kan, dat je vals-negatief test omdat het bijvoorbeeld toch nog te vroeg is. maar overtijd zijn kan 1001 redenen hebben. ik was vroeger altijd zo regelmatig als ik weet niet wat, en ben ooit zo maar een week overtijd geweest. als ik het zo lees, is het niet je bedoeling om zwanger te zijn. ik hoop dat het voor jou in elk geval de gewenste uitslag is (dus zwanger als je het wel wilt zijn, niet zwanger als je dat niet wilt).
Ja hoor kan prima........sommige testen pas na een week positief. Als je zekerheid wil hebben zal ik voor het onderzoek wel even bloed laten prikken. Situatie uitleggen en dat uitbannen anders kan je jezelf wel voor de kop slaan. Weet niet of je altijd regelmatig bent.
Dank jullie voor de reakties @bri: het is zeker de bedoeling zwanger te raken zijn al een jaar bezig! dus hoop t wel Ik wacht het een paar dagen af, ga zaterdag nogmaals testen als ik nog niet ongi ben, heb wel rare verschijnselen. i/o met de arts idd de onderzoeken uitgesteld voor de zekerheid...ik blijf duimen
kan beide kanten op.. wie weet maak je idd laat hcg aan, anderzijds zijn er heel veel redenen waardoor je overtijd kan zijn en is zwanger zijn er maar 1 van. verschijnselen zegt niets he, ik had de meeste kwalen in de maanden waarin ik juist níet zwanger was.