Dun streepje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pindakoek, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

Waarom wacht je dit keer dan niet met testen tot na je nod?

2. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik denk positief hoor!

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik kan er niets over zeggen aangezien dit niet je eigen test is....

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Fotocamera doet het weer maar kan geen scherpe foto's maken..heb geen tulpstand erop:

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Sorry maar deze zijn negatief. Die je als voorbeeld gebruikte zag je het streepje wel op maar hier zie ik niets. Is ook nog veel te vroeg.

7. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    als ik mijn laptop kantel :p (jaajaa ben mee het kijken hahaha) dan zie ik op bovenste een doorzichtbare streep lopen :) maar ik heb geen idee hoe en wat.. maar op 1 oog opslag zou ik zeggen nega..

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je heel goed moet turen, de foto moet bewerken of je laptop moet kantelen om uberhaupt iets te kunnen zien, kun je het beter als negatief beschouwen helaas.

Ik zie namelijk ook geen tweede streepje op beide testen....:(

Maar......je zit nog ruim voor NOD, dus het kan nog alle kanten op.

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Tja op de foto zie je het ook niet zo goed, in het echt is het natuurlijk altijd beter ;) wacht het gewoon af en hoop dat mijn testen duidelijker worden en ik binnekort jullie wel een knaltest kan laten zien!

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

Maaaar je hebt nog 5 dagen tot je kan testen! dus het kan ook iets te vroeg zijn en dat je over 2 dagen een mooier streepje te zien krijgt :)
    liefs en ik duim voor je

11. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Die zijn echt negatief.

12. gimena

gimena Niet meer actief

negatief jammer

13. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zie op de bovenste wel een heeeeeel licht streepje....dat je ze op de foto niet ziet wil niet meteen zeggen negatief...ik kreeg mijn eerste vage test ook niet op de foto

14. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik ben het met m80 eens :):) in het begin zijn ze zo vroeg voor nod moeilijk te fotograferen... er zal vast een licht lijntje staan ;)
    Ik heb het zelf ook ervaren op 8dpo :D iedere dag werd die duidelijker 8)

Al meen ik al een heel licht streepje te zien, als ik mijn beeldscherm op 200% zet ;)

Ik duim voor een duidelijkere streep in het weekend ;)

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alweer getest?

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    lieve pindakoek..
    ik denk op de bovenste wel iets rose te zien.. maar meer een stukje geen streep.. zelf zie ik dat altijd als negatief..

ik hoop dat je om het volgend stukje niet boos op mij word.. kmaar ik wil je meegeven iets meer de rust proberen te krijgen.. jij hebt regelmatig vage resultaten.. kennelijk reageren testen op iets in je hormonen/urine.. en zo maak je jezelf helemaal gek. probeer te wachten tot je nod.. dan heb je meer kans op een duidelijk resultaat en heb je inder onrust..
    Niet belerend bedoeld hoor! al klinkt mijn juffentoontje er altijd bij;)

17. Maintje9

Maintje9 Lid

Nov 29, 2010
    38
    0
    0
    Helemaal met jou eens!! en dat is puur door eigen ervaring!!
    In de 3 jaar dat wij bezig zijn heb ik echt dozijnen vage positieve testen gehad, voor mijn nod, tijdens mijn nod, na een menstruatie(heel vaak juist na een menstruatie) we werden er gek van!!
    Maar waarschijnlijk hebben we het antwoord gekregen waarom de testen zo vaak positief zijn geweest!
    Ik heb sinds 6 december mijn eerste IUI gehad en omdat ik wel gewoon een eisprong heb, zijn we voor de IUI begonnen met ovulatietesten! Ik moest op z'n vroegst op de 11de dag beginnen met testen!! maar zoals altijd voelde ik me weer is niet helemaal oke dus ik had ovulatietesten gekocht maar ook een zwangerschapstest voor de zekerheid toch even testen voordat ik aan de IUI begon! En je raad het al hij was eigenlijk vrij duidelijk positief ik erna ook maar een ovulatietest gedaan ook positief:$8);) ik had weleens gelezen dat een ovulatietest ook positief kan uitslaan als je zwanger zou zijn!! Dus ik gelijk weer hopen!! Nou ik heb serieus 5 dagen erna nog positief getest met de ovulatietesten ik toch maar gebeld voor een echo om uit te sluiten wat er nou aan de hand was!! we zouden immers voor de eerste keer IUI doen!! We konden de volgende dag terecht! Bij de echo was er geen zwangerschap te zien maar een net gerijpt eitje!! Ik heb toen gelijk aan mijn arts gevraagd wat het toch kan zijn met die positieve testen! zij vertelde mij dat ik hoogstwaarschijnlijk een teveel aan een bepaald stofje aanmaakt die zowel in het LH hormoon als in het HCG hormoon voorkomt!!
    Het klinkt voor mij erg logisch dat het dat is!!

Wat ik je ook probeer te vertellen ik heb er zoveel ellende mee gehad met het ruim voor de nod testen of na de nod testen! echt gedacht dat ik half gek aan het worden was! Je hoort iedereen ook zeggen een streep is een streep!! en ben je zwanger! Vaak is dat ook zo begrijp me niet verkeerd! Maar er zitten echt uitzonderingen bij! Dus misschien maak jij ook net zoals ik een bepaald stofje teveel aan waardoor de testen vaag positief aanslaan! Maar uiteindelijk gewoon negatief hoort te zijn!!

Voor mezelf weet ik nu dat wanneer ik overtijd ben een dikke vette positieve test moet zien voordat ik ook maar enigzins durft te hopen dat ik dan echt zwanger ben!!! Van al die vage testen wordt ik alleen maar stapelgek en super onzeker van!!

Een tip van mij dus hoe moeilijk ook pas te testen tijdens je NOD of na je NOD want alles wat je ervoor doet en die vaag blijven wordt je alleen maar onzeker van!!!

Lang verhaal maar goed!!

Liefs Germaine

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor jullie reacties allemaal en nee hoor ik word niet boos om bepaalde reacties... Het is alleen zo lastig als iets niet lukt wanneer je het zoooo graag wilt!! maar dat begrijpen jullie vast wel ;)
    Vandaag negatief getest met kruidvat..nog gevoel van een komende ongi in zicht..dus het is afwachten..als het in januari nog niet gelukt is dan gaan we wel naar de HA toe..we zijn dan een jaar bezig..hopen dat het bij ons geen 3 jaar duurt!

19. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maintje.. dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde...Ook regelmatig positeve zw testen.. voor nod, na menstruatie.. op cd 8, cd 13, cd 19.. daar tussen zijn ze dan weer negatief.. soms om gek van te worden.. ook een keer een echo gehad en geen zw.schap zichtbaar.. de zw.testen waren ook niet vaag ofzo, maar echt duidelijk (wel licht, maar duidelijk).. ik geloof t pas (al is het hier niet echt meer aan de orde;) ) als een test posi is en ook donkerder wordt en dan een digi het ook aangeeft..whahah..

Pindakoek.. tis idd frustrerend als je het zoooo graag wilt.. kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om maand in maand uit te hopen en weer die teleurstelling.. (weet wel wat de teleursteling is.. heb t afgelopen maanden genoeg gehad, maar das een andere situatie).. Meid.. ik hoop dat je ongi lekker wegblijft nu en dat je snel een knal test kunt laten zien..

20. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof zeker dat er uitzonderingen zijn die echt vage testen hebben! heel heel heel vervelend!

Alleen, als ik echt eerlijk ben, waren mijn testen niet zo vaag, maar gewoon negatief, maar als je maar lang genoeg kijkt, je gek maakt, dan zie je vanzelf streepjes.
    Ik ga het dit keer ook anders aanpakken, want ik, man en portomonee werden afgelopen maand gek!

ik hoop dat het bij jou wel een zwangerschap is, maar laat je niet te gek maken met streepjes enzo.
    koop een cb en probeer het los te laten.

Share This Page