Dun streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maintje9

Maintje9 Lid

29 nov 2010
    38
    0
    0
    @Pindakoek ik snap ook wel hoor dat je er op hoopt dat had ik al na een maand ermee bezig te zijn!! hahaha!! Je kan het helaas niet afdwingen!! Dat wij er al 3 jaar mee bezig zijn is zo snel gegaan!! ik denk ook dat je het 1ste en het 2de jaar er redelijk meer mee bezig als nu het 3de jaar!! Ik kan je inderdaad aanraden om zeker als het niet lukt je eigen te laten onderzoeken!! Bij mij had dat ook veel eerder gekund! Maar na alles had ik daar geen zin meer in!! Het werdt een soort van trauma het het hele zwanger worden/blijven. Maar nu wij sinds augustus er dmv onderzoeken mee bezig zijn voelt dat wel prettig hoor!! Ik zit nu sinds 6 december in het IUI traject!! aan de ene kant vind ik dat fijn! maar weet niet hoe ik zal reageren als het niet gelukt is en voor de 2de keer moet!! Ik moet er sterk vanuit gaan dat het wel voor een 2de keer moet!! maar vind het gewoon al een rotgedachte!! ach we zien het wel weer en ik heb er nou al zoveel mee meegemaakt het zal wel goedkomen!!
    In ieder geval hoop ik voor jou dat je wel snel zwanger bent en dat je niet zo lang als ik ermee bezig hoeft te zijn SUCCES in ieder geval!!

Liefs Germaine

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik hoop voor jou ook dat je snel zwanger mag worden ;)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik hoop dat de stap de medische wereld in niet nodig is voor jou en dat jij snel een pracht van een knaltest in je handen hebt!

4. Maintje9

Maintje9 Lid

29 nov 2010
    38
    0
    0
    Bedankt lief van je!!;)

Deel Deze Pagina