Hey meiden, Vriendlief en ik hebben vorige week zondag onze 1e IUI gehad. Ik zo ongeduldig als ik ben vandaag een test gedaan. Ik was me er zeker heel erg van bewust dat het nu nog niets kan zeggen, maar omdat ik Pregnyl hebben moeten spuiten wil ik in de gaten houden wanneer het uit mijn lichaam is zodat ik bij een evt posi test kan "bepalen" of het door pregnyl komt of omdat ik echt zwanger ben. In elk geval had ik een positest. Wel een heel licht streepje, maar zeker zichtbaar. Nu weet ik natuurlijk dat ik veeeel te vroeg ben en ik hieruit nog niets kan opmaken, maar ik ben benieuwd naar het volgende. Stel het resultaat van vandaag komt door de pregny en ik doe over 2 of 3 dagen nog een test, kan ik er dan vanuit gaan dat ik geen streepje meer zie. Ik zit zo te denken omdat in mijn beleving 2 dagen later de Pregnyl alweer een heel eind meer uit het lichaam is. En stel dat ik dan echt zwanger zou zijn, dan zou de streep duidelijker moeten zijn, toch??? Nogmaals ik weet dat ik veel te vroeg ben en het nog alle kanten op kan, maar dan 26 maanden ben ik gewoon echt heel nieuwsgierig Liefs Kweb P.S. Ik heb vorige week vrijdag Pregnyl gespoten, dus nu 9 dagen geleden.
Ik kan alleen maar zeggen heb nog wat geduld, want pregnyl is vaak pas naar 8 a 10 daggen uit je lijf.
Je leest hier zoveel verschillende ervaringen, dat je zowat niet meer weet wat het nu echt is. Maarja, nieuwsgierigheid neemt soms de overhand
Klopt er zijn verschillende ervaringen! ik had net als jij ook zoiets even kijken of de pregnyl er uit is ! 8dagen na punctie en pregnyl. hij was wit ! het was er uit , toen heb ik 6 dagen er naar weer getest en had ik voor het eerst in mijn leven een posi test . na twaalf jaar, maar helaas was het geluk voor korte duur een mk. Lees mijn onderschrift maar eens. We nemen even rust nu! Ik heb nog 1 poging staan . ik test niet eerder als ik goed overtijd ben. [ al is de kans op spontaan heel klein]
Hoeveel pregnyl heb je gespoten Kweb? Met 5000 pregnyl, heb je na 9 dagen nog 10 in je lichaam zitten (pregnyl neemt iedere dag met de helft af). Dus kan het heel goed zijn dat je positief hebt getest door de pregnyl. Ik zou het inderdaad nog een paar daagjes afwachten, weet helaas uit ervaring dat het erg moeilijk is. Ik had 12 dagen na spuiten pregnyl een witte test deze keer.
Hoi dames, Ik heb eigenlijk geen idee of ik 5000 of 12000 heb gespoten. Ik denk zelf 5000, was niet zo heel veel in het spuitje en verder ook gewoon een goede cyclus van mezelf. Maar ik weet het niet zeker. Al met al is het nu 10 dagen geleden dat ik Pregnyl heb gespoten en ik heb ook berekend wanneer het uit mn lichaam zou moeten zijn. Ik las ook ergens dat het elke 33 uur vermindert, zelfs met dit aantal (ipv 24 uur) zou het al weg moeten zijn. Ook heb ik ergens gelezen dat 12000 na 12 dagen uit je lichaam zou moeten zijn, dus 5000 na 6 dagen. (heb ik letterlijk zo gelezen) Ik ga over een paar dagen nog eens testen en dan zullen we zien wat het streepje doet. Thnx voor de reaties. Liefs kweb
Als je een buisje klaar hebt gemaakt voor je spuit is het 5000 anders 10000. Iedere vrouw is verschillend en iedere cyclus ook. Ik heb altijd getest om te kijken wanneer de pregnyl eruit was. De ene keer met 8 dpo een witte test andere keer pas met 10 dpo. Als je het echt wilt weten is goedkope testen kopen en iedere dag testen, zo zie je de pregnyl afnemen, mochten de testen op een gegeven moment weer donkerder gaan worden, dan kun je stiekem gaan hopen
Keb@ De hoeveel heid die je moet spuiten staat op het doosje!! Of als je een schema van het ziekenhuis hebt gehad staat het daar op. Succes hoop voor je dat het gauw raak is.
Hey zelf de Pregnyl moeten mengen met de oplosmiddel. Het doosje heb ik niet meer. Zaten alleen die 2 ampullen met poeder en oplosmiddel in en verder niets, dus doosje heb ik weggegooid. Nou, we hebben nog een week te gaan dus ik zal netjes op het geduldbankje gaan zitten LOL Toch bedankt voor jullie reacties
Kweb@ Ik moest het op de zelfde manier doen als jij! ik denk dan dat je 5000 moest spuiten. Dan zou je denken dat het er nu uit is.
Ja dat idee heb ik ook. Maar mss staar ik me wel blind op die 2e streep hoor. Zal straks eens kijken of ik um hier kan plaatsen. Ik vind het gewoon reuze spannend Ik heb nog nooit een posi test gehad dus dat is al iets nieuw voor mij opzich hahaha of het dan door de pregnyl komt of niet, maakt even niets uit voor het hebben van een posi test. Deze gaat sowieso in de plakboeken LOL
LOL meis wij hebben ook nog nooit een posi test gehad , in november voor het eerst maar helaas miskraam zie onderschrift.
Ow das idd kl*te. Ben je eindelijk zwanger krijg je een mk. Dat gun je toch ook niemand hoor. Maar over 3 dagen mag je weer testen Hoop dat je mooi 2 strepen krijgt. Mijn test staat in mijn album
Kweb @ Ik ga niet testen heb ze ook niet in huis.En wacht het gewoon af. Spontaan is een hele kleine kans. Heb je test gezien zie licht een streep , ik zou even af wachten. Ik denk dat het geen pregnyl meer is. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Geen bloed geeft moed!!
Bedankt voor je opbeurende woorden En wat jou betreft de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je leest wel vaker dat het tussen alle behandelingen door toch spontaan lukt. Ik ga echt voor je duimen. Je bent al veeeeeel te lang beizg om nog zonder kindje te zijn...... Hoop echt dat het snel raak is.
@Kweb jeetje wat spannend! Heb je ook al vreemde symptonen! Ik heb een dag later als jij mijn eerste IUI gehad dus we lopen wel gelijk op zo!!