Hallo dames, Ik zit nu twee dagen voor mijn NOD en kon net niet laten om vandaag al Een testje te doen... Wij zien er een heel licht dun streepje in vorige maand bij 3 testen niet gezien dat bleef wit. Ik durf nog niet te juigen eerlijk gezegt spannend spannend Vrijdag nog maar een test doen en hopelijk is die dan duidelijker. Heeft iemand dit ook al gehad en hoe liep dit af ?
Ze zeggen een streepje is een streepje dus zwanger, ik zou gewoon nog even wachten tot na je nod en weer testen... Hopelijk ben je gewoon vollop zwanger en heb je dan een dikke streep...
ja dat hoop ik ook vrijdag test ik nog eens... dit is de test van vandaag 2 dagen voor de NOD moeilijk op de foto te zien denk ik View attachment 225700
Dat is de predictor test toch? Snel een andere doen meid. Deze worden al positief onder de water kraan en als je mannetje er overheen plast
Hmmm.... Andere keren bleven ze wit ! Maar goed ik test vrijdag nog een keer dan de test van de kruidvat We zullen zien... Ik ga er nog niet van uit nu
Ik zou niet juigen! Tranen springen weer in mij ogen als ik jou testje zie!!! Mijne was precies zo in december,helemaal happy. Bleek dus ook vals positief en meerdere verhalen gelezen dat mannen er nog positief mee testen. Vind het verschrikkelijk dat ze die testen nog verkopen. Vorige week toevallig 2 klanten gehad met klachten over de predictor!!! Dus zou over 2dg een van kruidvat doen. Succes!!!
Aha je hebt hier je foto ook staan, in mijn bericht kon ik hem niet openen ik zie idd een licht streepje, maar de reacties hierboven zijn niet zo hoop vol, hopelijk is hij bij jou wel gewoon positief!! Waar test je nu niet gewoon nog met 1 van kruidvat? Oh ben zo benieuwd voor je? SPANNEND ZEG!!
bij de predictor vroegtest ben ik altijd voorzichtig.. Maar gewoon over een paar dagen nog eens testen, al hij donkerder is geworden ben je zwanger
ik had 4 dagen voor NOD vet posi getest met die van de kv. 1 dag na NOD licht positief met predictor. heb ook veel negatieve verhalen over predictor gehoord maar bij mij zaten deze toch 5x juist (2x niet zwanger, 3x wel zwanger). dus moeilijk om te zeggen. voor de zekerheid toch even testen met die van de kv zou ik zeggen.
De gewone testen van Predictor schijnen wel goed te zijn. Het is de Predictor Vroegtest/Early die erg vaak vals positief geeft. @ TS: test alsjeblieft nog eens met een ander merk test. Hoop/duim voor je dat je zwanger bent!
hier afgelopen maand ook met predictor vroege test getest, en precies dezelfde test als jij!! helaas gewoon ongesteld geworden!! Met de normale predictor had ik bij mijn vorige test wel positief getest. Maar deze heb ik ook na mijn nod getest. Deze vroege test ook 2 dagen voor nod, ik doe dit dus niet meer!! hoop voor jou dat dit wel echt is, want ook ik zie wel een licht streepje!!!!
Jullie hadden gelijk was hartstikke vals ! Ben ongi nu en lig op de bank met vreselijke krampen!!... Maar goed we blijven positief en gaan op naar de volgende ronde !