Haaii allemaal, hmm onregelmatig pil geslikt, vorige maand gestopt met pil.. vorige week maandag raar gevoel in mijn buik na vrijen.. duurde maar een avond en een ochtend in de middag voelde ik me weer top fit en normaal !! nu moet ik eigenlijk ongesteld worden, ontzettende pijn gehad woensdag een klein drupje verloren daarna de pijn ook gelijk verdwenen, normaal heb ik altijd liters bruin verlies voor dat ik ongesteld moet worden, toch maar voor de zekerheid testjes besteld via het internet.. vandaag moeten ze binnen komen.. zo nerveus.. maar aangezien het vorige week maandag is gebeurd dat rare gevoel kleine steekjes buikpijnachtige krampjes "misschien late eisprong?! of toch van ontpillen? " vanaf wanneer zou ik dan de zwangerschapstest kunnen doen?? Groetjes..... Een heel nerveus meisje op dit moment!
liters? dat zou niet goed zijn haha Maar je kan testen vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten zijn. Succes!
Okee bedankt !! misschien dan beter om eerst een ovulatie test te doen? of raden jullie dat af? Groetjes !
?? Waarom zou je een ovutest doen als je je ei waarschijnlijk al gehad hebt ?? Paar kleine vraagjes: Heb je je eisprong gevoeld of opgespoord dmv testen of tempen? Zoja, wanneer was je eisprong? Op de hoeveelste cyclusdag zit je nu ? (rekenen vanaf de 1ste ongi dag van je laatste menstruatie)
nou als je zwanger bent maar je het nog niet kunt zien op zwangerschapstest kun je toch zien dat er 2 streepjes staan .. maar kan ook duiden op ongesteldheid, ik heb er maar 1. op ovu op dit moment, maar ja morgen wel even test doen ik denk dat t van ontpillen is.
Oh ik dacht dat je vanmiddag zwangerschapstesten binnen zou krijgen. Ovutest heeft weinig zin hoor, hij kan positief uitslaan als hij reageert op hcg maar dat hoeft niet en zegt dus niks.
nou aangezien het vorige week maandag/ dinsdag is gebeurd kan ik pas na 14 dagen testen toch? dus dat wordt dan dinsdag? en meestal staan er ook 2 streepjes op ovu als je ongesteld moet worden maar er staat er echt maar 1.. ( net gelezen op een informatie site)
Nee joh .. dat is bullshit (over die streepjes vlak bij je menstruatie) dus niet naar luisteren hoor! Maar als je antwoord wil geven op mijn vragen hierboven, dan kan ik misschien wat antwoordjes geven op je situatie
Okee bedankt! nou dag 28. vorige maand op woensdag gestopt met de pil en donderdag ongesteld geworden woensdag wel hele erge menstruatie pijn het enige wat er uit kwam was een klein drupje daarna was de pijn ook weg. De eisprong vorige week maandag avond gevoeld na het vrijen volgende dag nog wat trekjes in mijn buik dus maandag/dinsdag. wat ik ook merk is dat ik het vrijen beter voel.
En het rare is dat ik na de eisprong heel veel slijmverlies heb gehad maar deze week echt helemaal niks. misschien kan het er ook aan liggen dat ik te veel drink? heb net gelezen dat je voordat je test doet 2 uur niet mag drinken.. Groetjes
Ok ... om te beginnen moet je helemaal geen ovu test doen nu! Dat slaat nergens op en zal je ook geen antwoorden geven!! Een ovu test moet je doen VOOR je eisprong, zodat je hem van te voren kan opsporen. Als je je eisprong maandagavond heb gevoeld, dan zou je NOD idd de 26e hebben. Je hebt het over slijmverlies NA je eisprong. Wat voor een soort slijm heb je verloren: welke kleur en samenstelling had het (misschien ff vies praatje). Wat het wit/gelig en dik ... of was het helder, slijmerig (rauw eiwit achtig) ??
het was wit beetje melkachtig en heel erg vies ik dacht constant dat ik ongesteld moest worden want was helemaal nat dat was maar 3 dagen dat 't heel erg was normaal voordat ik ongesteld moet worden heb ik eerst heeel dik wit spul en daarna geel en daarna heel dik bruin (bah) en daarna dus bloed.. maar het was alleen dat witte troebele natterige spul
tja ... dat hoort nou eenmaal in een cyclus zonder hormonen! Dat is dus heel normaal .. ook dat het maar een paar dagen was! Zolang het niet gaat stinken .. en zolang je van onderen geen jeuk krijgt, is er niets aan de hand (is dat wel het geval, dan ff langs de huiarts, dan heb je ws een schimmelinfectie). Maar wat jij omschrijft heeft iedere vrouw wel in een hormoonloze cyclus
oh okee, dus zal ik toch eerdaags ongesteld worden en is die pijn gewoon van het ontpillen =) dan zal mijn cyclus gewoon iets langer zijn dan normaal !
Omdat je net pas van de pil af bent kan jij nog niet spreken van een cyclus! Je lichaam moet dit zelf helemaal weer gaan regelen zonder hormonen/pil. Pas als je ongesteld bent geworden kan je zeggen hoe lang je cyclus is geweest. En dan maar hopen dat hij daarna gelijk stabiel blijft, want veel vrouwen schommelen enorm met de lengte van de cyclus zo vlak na het stoppen met de pil (ontpillen heet dat). De pijn die je voelde op maandagavond is ws dan je eisprongpijn geweest. Ontpillings-pijnen heb ik nog nooit van gehoord
Okee bedankt! ja en ik moet vaak plassen maar ik moet maandag naar de dokter dus dan zal ik wel even testen op blaas ontsteking, dus wel eisprong maar wsschijnlijk geen bevruchting?? Groetjes !!