Leuke kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 078mama, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wie weet er een super leuke kinderstoel? Ik bedoel dat niet een stoel voor aan de eettafel maar gewoon een gezellige hangstoel voor bij de tv enz. Ik kan niet echt iets leuks vinden!

Thanks

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Google eens op kinderfauteuil, dan zie je wel wat leuke dingen voorbij komen :)

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik wil inderdaad liever iets in die barok stijl maar vraag me echt af of het ook lekker zit voor een kindje. Iemand ervaring?

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
  6. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb hem zelf niet, hij staat bij een vriendin, vandaar dat ik uberhaupt weet dat ze zoiets verkopen.;) Kindje zit er vaak in. Het is net een klein prinsesje.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zoals je weet hier ook een zwart/zilver barok stoeltje.. Erg leuk! Maar een zitzak lijkt me ook leuk voor die kleintjes!

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik keek net even naar de link, maar die sit en joy's zijn echt leuk zeg!!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Die is inderdaad wel erg leuk zeg! Die ga ik sowieso even halen! THanks

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Happy baby heeft verschillende van die Barok stoeltjes. En de fauteuil effe titte zijn ook super leuk en van zware kwaliteit.

Happy Baby

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Als je mijn dochter zou kennen zou je voor de Glamour Chaise Longue gaan haha! Ze zijn wel schattig.

12. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Vanaf wanneer zouden de in zo'n zitzak kunnen zitten? Vind het wel wat voor mijn zoon, hij is te groot voor zijn wipstoel (hij kukelde laatst al met stoel en al voorover, het was net een slakje met die stoel op zijn rug) maar op de bank blijven zitten is ook geen succes. Een eigen stoeltje zou dus een uitkomst zijn!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hij is 1 jaar geweest dan kunnen ze daar op zitten hoor, de vraag is alleen of ze dat ook doen meestal hebben Ze rond die leeftijd weinig zitvlees. Maar hij is er oud genoeg voor hoor.

Deel Deze Pagina