Hallo, Hebben jullie leuke ideeën om het raam te decoreren als de baby is geboren? Ik houd niet zo van de standaard slinger: hoera een ..........!!! We krijgen in de tuin ook iets, maar wil graag iets leuks voor het raam. Mijn raam bestaat uit 2 gelijke delen. Dus een standaard slinger zou ook niet tot zijn recht komen door de brede middenbalk. Wie is creatief en heeft een leuk idee / voorbeeld?
Wij hebben een hele mooie grote raamsticker besteld. Die gaat verticaal op ons grote raam in het lime groen. En we zetten wat ballonnen op zo'n stokje bij elkaar voor in de tuin ( blauwe natuurlijk ) Hou niet zo van het schreeuwerige dus het is een beetje miniem maar wel erg leuk
je kunt ook het geboortekaartje of foto van beeb op een raamsticker laten drukken.. er is zelfs blance raamstickerpapier te koop waar je zelf op kan printen.. dan heb je wel alleen a4 formaat
Een geboorte V-bord misschien? Dat is net zo'n bord dat bij appartementen wordt gehangen als ze te koop worden gezet. Google anders even.
Ik zag laatst ergens een waslijntje met rompertjes eraan die de naam van het kindje spelden, op elke romper een letter. Zag er heel leuk uit, is dan misschien maar voor 1 raam maar toch wel erg leuk... Ik denk dat ik dat ook ga doen.
Leuke ideeën meiden, maar dat bedoel ik niet. Dat wat wij buiten hebben bevat al de naam en is zo groot dat het opvalt. Ik heb normaal als gewone decoratie aan elk raam hetzelfde. B.v. een vaas met iets erin, of zoals met pasen een paashaas aan elk raam 1. Ik zoek dus eigenlijk iets leuks wat ik op de vensterbank kan zetten, in blauw/wit, of rose/wit om het raam op te leuken. Dus misschien iets in en vaas opmaken of zo of iets ophangen, maar dan aan beide ramen hetzelfde.
Dan zou ik of roze óf blauwe grote hortensia's neerzetten! Nou vind ik die planten altijd hartstikke leuk en je hebt ze in dit geval in de goede kleuren! x
ik zag laatst een opblaas ooievaar geplakt op het raam met zijn kont richting de straat, alsof hij in het raam was gevlogen en dan daar boven de naam van het kindje, moest hier wel om lachen, mischien is het wat, ik zou alleen niet weten waar je dat vandaan moest halen
Sorry, maar vind die dingen zo lelijk en heb ze al heel vaak gezien. Nee het moet iets subtiels zijn. Ik dacht zelf aan een soort van rose/wit of blauw/wit balonnen van karton of zo maken en dat uit een soort van bakje laten komen, net alsof het een luchtballon is met meerdere balonnen. En dan daar wel op de ene kant: HOERA en de andere kant: een ....(dochter/zoon)