Ze zit trouwens in maat 110/116 van bovenkleding en in broeken 92/98 heel af en toe 104. In de breedte past ze nog maat 80
Ja in de breedte passen ze echt veel haah. Die lengte is vaak het probleem... Ik hoop inderdaad dat het een groeispurt is en kijk het aan.
Hier zoon van 6 die weegt 18.5 kg en is 1.22 Broeken altijd extra slim name it. Voor de lengte heeft hij 122 nodig maar hij past nog prima in 110 qua breedte. Grootste drama is schoenen..hij heeft zelfs voor de smalle lijn te smalle voeten. Zijn vader is ook heel dun dus niet van een vreemde
Mijn dochter heeft ook een heel smal voetje, ik slaag altijd bij het merk Shoesme, hele fijne schoenen..
grrr vandaag flink intenstief stuk gewandeld en nu ligt mijn dochter languit op de bank, koorts en rillerig. Gewoon geen reserves of zo, is dat herkenbaar? (nou ja ze ligt nu in bed, maar tijdens het lopen of erna niets en eenmaal gedoucht en thuis....)
Ja ik ken het wel. Vooral omdat de tweede dame bij ons zo anders is. Dan pas valt het ook erg op. Hier moet ik altijd proberen om haar leven niet te druk te maken. Niet te veel en fanatiek, dat trekt ze niet.
Hier niet herkenbaar. De jongste is niet vaak ziek. *afkloppen* Wel krijgt ze in het najaar en de winter vitaminepillen en echinea force, net als haar zus (die met name vroeger wel (heel) vaak ziek was). Qua inspanning merk ik wel dat de oudste (veel) meer kan hebben. Die liep op de leeftijd van de jongste bv. al met gemak de avondvierdaagse.
Jongste wordt hier ziek als het teveel is geweest allemaal in combinatie met slaaptekort. Ze krijgt dan buikpijn en wordt misselijk, als ze dan eenmaal gespuugd heeft is het over. Verder is ze weinig echt ziek en ze kan ook wel veel aan. Moet haar nog steeds meten, ik vind haar erg dun maar misschien vallen de verhoudingen in getallen best mee.
Beetje herkenbaar. Zoonlief is met spanning altijd ziek. Buikpijn. Maar over het algemeen is hij ook snel moe. Hij slaapt ook best veel als ik het vergelijk met leeftijdsgenoten. 19.30u ligt hij echt op bed(19u naar boven) en is dan rond 7u a 7.30u weer wakker.
Mijn dochter heeft een knop, het is alles of niet. Ze kan dat zelf in het dagelijks leven met sporten etc prima reguleren. Maar bij zoiets niet! De hele nacht heeft ze ondertemp gehad, 2x kruik gevuld en dubbel dekbed.
Heel herkenbaar! Mn dochter was na 1 week op school alweer ziek! Ze is gelukkig al weer opgeknapt maar helaas nog wel veel hoesten enzo. Onze dochter pakt helaas ieder virusje mee in deze maanden.
Hier ook 2 zeer smalle kinderen. Zoon draagt meiden skinny's als normale losse broeken. Ze eten heel goed en gezond maar sporten ook heel veel. Nu begint het langzaamaan door spiervorming allemaal wat mooier te worden En gelukkig heb ik een hele handige schoonmoeder die voor mijn dochter altijd jurkjes enzo inneemt
Hij heeft nu develab en dan de lijn die smal valt. Wij gaan meestal naar een kinderschoenen zaak en dan kan hij uiteindelijk uit 2 paar kiezen (als ie geluk heeft)