Hoihoi, willen jullie je expertise loslaten op de test van mijn vriendin? Ze heeft een mirena spiraal maar wel vage klachten die ze ook in haar zwschap had. Ze heeft van de week ook al een vage lijn op de CB test gehad (heb ik niet gezien). Komtie:
ik zou zeggen zwanger. Mooi op de foto gezet ook. Ik had ook zo'n test gister maar kreeg hem niet op de foto. Hij was nog iets lichter maar inderdaad ook met zo'n streepje Ik ben trouwens ook aan de pil
Ze is zwanger ja en wat ze nu moet doen is ZO SNEL MOGELIJK haar mirenaspiraal eruit laten halen en dan wordt toch een eco gemaakt om te kijken of ze iets kunnen zien en eventueel bloedname. succes!
Ben ik dan de enige die denkt dat dit een negatieve test is ?? In de foto met contrast, zie je (vanaf rechts) een roze verschijning, dan een duidelijke witte streep (die even breed is als de gekleurde controlestreep) en links van die witte streep die roze pennelijn en weer wat roze verschijning. Ik denk dat de "zwanger" streep in die witte streep gekleurd had moeten worden voor echt positief resultaat. En die witte streep staat tevens exact op de plek waar het zwanger streepje hoort te staan. recht onder de T Ik vind deze test absoluut niet duidelijk zwanger.
astridid ik ben het met je eens ik weet het nog zo net niet. ik zou wel even naar de ha gaan om het te laten bekijken en om mogelijk het spiraal eruit te laten halen. morgen of overmorgen nog even testen
hier nog iemand die denk dat het geen goede posi test is. ik vind het streepje te veel een pennestreepje
AstridDi, nu jij het zegt ben ik nog eens anders gaan kijken en zie ik dat ook ja! Ohjee wat spannend.... wel een rare test dan dat ie zo raar kleurt! Oh het is een matcare cassette!