Ik heb nu vier verschillende testen (2 cb, 1 kruidvat en een van de supermakt) gedaan en allemaal geven ze htezelfde dunne streepje.
waar zit je trouwens ergens in je cyclus? volgens mij kun je nu nog helemaal niet testen als je anderhlave week geleden nog ongi bent geweest.... dan lijkt het er meer op dat je halverwege je cyclus zit...
zeker kan je een bloeding hebben en toch zwanger zijn dat hoor je wel eens vaker hoor. En ook zeker dat je daar de huisarts wel voor kan bellen daar zijn die toch voor. Niet wachten gewoon morgen om 8 uur bellen. Vind het vreemd 4 testen en allemaal een vage streep. we zullen voor je duimen
oh je kunt wel bloedingen hebben maar ik vroeg me af hoe je cyclus normaal verloopt en misschien kan het zijn dat je aan het ontpillen bent e.d. dat die testen rare streepjes vertonen... tja heb het zelf ook vaak zat mee gemaakt en was dan blij met een dooie mus...... vals positief of idd van die pennestrepen... hoop natuurlijk dat je zwanger meis! x
Het gekke is ook dat ik de klachten kreeg gedurende mijn vorige cyclus. Een week voordat ik ongesteld moest worden had ik last van zere borsten en veel plassen en dit heb ik echt nooit. Ondertussen is het niet afgenomen maar alleen maar erger geworden. Daarom heb ik ook gestest ondanks dat ik me niet kon voorstellen dat de test positief zou zijn omdat ik wel ongesteld geworden ben. Ik zou nu op dag 12 van mijn nieuwe cyclus moeten zitten dus dat lijkt me idd onwaarschijnlijk! Op internet lees ik idd ook dat die pennestreepjes vaak negatief zijn. Vind het alleen verwarrend dat de test überhaubt zo'n streep dan aangeeft en helemaal op vier verschillende testen. Een kindje stond ook niet in de planning dus wat de uitslag ook is, het maakt ons niet uit. Ik wel alleen wel weten wat de uitslag is! Dit maakt me erg onzeker
Wow de reacties gaan erg snel. Ben de ene nog aan het tikken en de volgende reacties staan er al! Maar ik ben inmiddels al 1,5 jaar gestopt met de pil omdat ik er niet goed op reageerde. En op je volgende vraag. Ik ben de laatste maanden netjes om de 28 dagen ongesteld geweest maar daarvoor gebeurde dat ook weleens twee maanden en dan daarna weer 33 dagen of langer..
Tja dan denk ik dat je anders even langs de HA moet gaan en een bloedtest moet vragen......... dat geeft dan meer zekerheid voor je meis! succes!
Meiden ik ga nu echt afsluiten anders krijg ik vierkante ogen maar ik zal morgen laten weten wat er uit de test kwam! Ik wens jullie een fijne avond!
Sorry hoor maar een streep is een streep waar moet hij anders op reageren? Ik vindt het belachelijk die verhalen over pennenstrepen en vals positief dan zijn er zo langsamerhand wel een heleboel testen vals positief of hebben een pennenstreep als dat werkelijk allemaal waar is dan snap ik niet waarom ze nog testen maken Liefs
positiefffffffffffffffffff ik heb die van mijn dochtertje hier voor me liggen en die is al 5 jaar oud..ziet er precies zo uit!!!
ach meis het is toch waar... kan er helaas ook niets andres van maken dan dat een test soms een rare uitslag kan geven... waarom denk je dan dat er een honderdtal aan topics geopend worden waar meiden de vraag stellen om mee te kijken aangezien ze zelf ook twijfelen? ik gun het een ieder om zwanger te zijn hoor maar helaas is hetn iet altijd zo... ben zelf ook een hele tijd ( 2 jaar ) bezig geweest om zwanger te mogen raken helaas ook weleens pennestrepen gehad op testen. Trouwens kan het oko zo zijn dat men te vroeg test en je wel bevrucht bent en dus ook het hormoon al aanmaakt maar dat je innestelling niet goed verloopt en je dus alsnog niet zwanger bent..... heel cru allemaal maar toch de keiharde waarheid...
ik had ook een pennestreep met kv testen 2 voor 5 maar teste voor mn nod helaas een vmk geworden.. heb je al getest ben erg nieuwschierigg
jep dat had k ook 1posi test en de volgende dag nega ik teste voor nod en helaas een vmk geworden twas wel een pennestreep maar volgens mijn ha positief!
Dit is mijn KV+test...Werd door velen hier als negatief beoordeeld. Het is nu ongeveer een jaar geleden, kijk maar naar mijn banner! Dus, ik denk positief! View attachment 58798
En? Weet je al meer? Spannend he! Geeft zoveel onzekerheid. Ik heb mn twijfels...Ik heb namelijk vorige maand precies dezelfde test gedaan met dezelfde uitslag en was toch negatief! Helaas... Maar heb ook bij sommigen gehoord en gezien dat zo'n pennenstreepje wel positief is. Dus mijn advies is: of een CB Digitaal halen (uitslag van die test is: zwanger of niet zwanger dus geen gedoe met streepjes) Of even langs de HA voor een bloedtest. Spannend!!! Laat je het weten??
Pennenstreep of niet die heb ik drie keer gehad en was ook drie keer zwanger afgelopen maand had ik 2 dagen nod ook een pennenstreep helaas is dat uitgelopen in een vmk Maar ik heb mijn mening jij die van jou mijn ervaring is anders maar ik raad wel iedereen aan te wachten tot je kan testen bespaar je jezelf een hoop verdriet mee als je niet test is het dat je ongesteld wordt als je vroeg test en je test positief is het een vmk Maar vals positief nee daar geloof ik niet zo in Liefs