Mee eens. Ik had bij alle zwangerschappen vage streepjes, maar vooral bij de laatste zwangerschap van 2009 had ik een nauwelijks zichtbaar ministreepje dat je alleen zag als je het tegen het licht hield, en toen was ik nota bene al een week over tijd. Die zwangerschap is uiteindelijk het verst gevorderd. Mijn huisarts zei toen ook al: een streepje is een streepje, hoe vaag ook. En ook flinterdunne streepjes vallen in die categorie.
Wel raar dat toen ik een foto van een flinterdun lijntje op ZP liet zien, de meesten zeiden dat dezen negatief was dan... En 2 dagen later had ik weer een test gedaan die wel echt negatief was. Dus hoeft niet altijd positief te zijn?!
He meiden Ik heb vanmorgen pas kunnen testen want ik had me gisteren verschrikkelijk verslapen en ja dan gaat werk even voor. Maar ik heb net een kruidvat test gedaan. Er was niks te zien dus ik de test weggelegd. Kom ik net terug van de hond uitlaten staat er weer een dun vaag lijntje.. Denk dat ik de test gewoon als negatief moet beschouwen aangezien er inmiddels al een half uur voorbij gegaan is. Denk dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik niet zwanger ben. Anders had de streep nu toch duidelijker moeten komen?
Ja als je gevoel dat zegt ik heb gisteren gezegd dat een test 7 dagen overtijd duidelijk moet zijn maar ik heb het er gisteren nog eens met mijn moeder over gehad zij heeft zeven kinderen dus veel ervaring op dat gebied en ze zegt het komt heel enkel wel eens voor dat een test pas na 2 weken positief wordt en ik heb een meisje in mijn hyveslijst die tijdens haar eerste zwangerschap ze was toen 18 jaar de hele zwangerschap geen positiefe test gehad maar na negen maanden kwam er wel een baby uit gerold onze buurvrouw zelfde verhaal geen positiefe test na de bevaling deed de gynacoloog een test en je kan het raden toen pas een positiefe test Dus dat is twee in mijn omgeving dus zo heel raar is het niet Liefs
hallo dames ik heb een vraagje wie heeft er ervaring met de eigen merk testen van de drogist die met een paarse dop! ik heb namelijk getest vanmiddag met middag urine en daarvoor gedronken (ik weet het niet zo slim) maar er kwam dus een dun lijntje! zwart paars d8 ik ik heb hem open gemaakt en in het licht gekeken en toen zag ik het weer en mn buurvrouw ook ik zag geen voorgedrukte lijnen etc wie heeft dit ook eens gehad? ik zit pas op dag 23 en heb waarschijnlijk vrijdag mn ei gehad..nu vanaf zondag super pijn aan mn borsten alsof ze in brand staan.. trekkende onderbuik en gister avond ook 1 keer rekbaar slijm en nu niet meer! dat rekbare slijm heb ik ook zo een 12 dgn na mn ongi gehad
Als jij vrijdag je eisprong hebt gehad zit je nu 5 dagen na eisprong. Rond deze tijd gaat het bevruchtje eitje zich pas innestelen, dus kan je nooit positief testen. Ik denk dat het een negatieve test is, die heb ik van dat merk ook wel eens gehad.
oke ik ga morgen vroeg nog een keer proberen ik heb zoveel klachten zeurende buikpijn al 3 dagen echt een trekkend gevoel... brandende tepels huilbuien koude voeten en handen al 2 dagen.. nou ja noem het maar op ik vind het tog vaag dat die lijn er stond maja ik zie wel morgen
de testen die jij bedoelt hebben helaas toch een voorgedrukt lijntje en een indroog lijntje wat roze lijkt ik heb dit al meerdere xen gehad met die testen en ik koop ze niet meer! 2 jaar geleden was dit niet zo bij deze testen. voor de zekerheid anders de kv 2 voor 5 euro kopen
ik heb hem heelemaaaaal gesloopt dus uit mekaar gehaald enzo stukje voor stukje zag geen indrooglijntje maar ik reken tog nergens op dus ik doe een nieuwe test ik ga zo maar slapen mn buik begint weer te trekke truste
Weet je al meer wat spannend zeg, maar als ik je laatste bericht zo lees dan is het mischien niet zwanger het blijft spannend
Ook vandaag testen heeft nog geen zin, dan ben je nog te vroeg voor een duidelijk en betrouwbaar resultaat. Ik zou zeker nog 5 dagen wachten, dan zit je 11 dagen na je eisprong en is de kans aanwezig dat je eventueel positief test. En dat die uitslag dan wel betrouwbaar is. Heb je geen foto van de test van gisteren of eventueel van die van vandaag? Voor nu zeg ik dat deze test NIET positief is. Deze test geeft heel vaak dunne pennestreep lijntjes die als NIET positief beschouwd moeten worden.
ik weet niet waneer mn ei is geweest omdat ik na mn ongi op de 12e dag slijmverlies had en de 14e dag ook steken etc etc dus om mijzelf gerust te stellen zou ik tog een testje doen en dan hou ik er 1 over voor eventueel vlgnd week.. ik snap jou advies wel maar ik wil nu wel ff weten hoe het zit omdat er gisteren dus een lijn verscheen snapje. dus als ik nu een witte test heb weet ik voor nu waar ik aan toe ben. ik ga ff de kleine naar school brengen ben zo terrug
Dan zou ik als ik jou was gaan testen met een ander merk. Bijvoorbeeld een Clearblue Plus (met kruis) of van het Kruidvat die 2 voor 5 euro (wit doosje).
meiden, ik weet het niet maar ik hoop dat zo'n dunne lijn ook positief kan zijn hoor Ik had zelf maandag een kv 2 vr 5 euro met dun lijntje en dan gisteren bloedverlies, maar ook een licht posi test (brede streep)... nu bijna geen bloedverlies meer
Ik zeg dat een dunne lijn net zo goed als positief mag worden beschouwd dat zeggen de medici ook en ik ben het volkomen met hun eens zo'n lijn reageerd op HCGhormoon en die komt er echt niet als dat niet in je urine zit En dat bloedverlies kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest Als het echt je ongesteldheid was bloede je wel door Liefs
ik kan niet naar de kruidvat toe mn auto start niet!! ben echt pissig nu... ik ga mn urine even in een bekertje doen en in de koelkast zetten.. cb heeft meer hcg nodig en aangezien ik nog voor mn nod zit lijkt het me niet verstandig dat ik die al doe tog? ze hebben hier wel een drogist en een apotheek maar die eige merk bv zijn ook met die paarse dop pfff diepe zucht
Nee doe dat nog maar niet nee maar klopt jou banner kun je over tien dagen pas testen? Of is die banner in de war en klopt hij niet waneer heb je je nod Liefs