dunne lijn test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by furby, Mar 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    He allemaal
    Ik wil toch nog even laten weten dat de tweede test ook negatief was. Ben dus echt niet zwanger ondanks de strepen!

Ik hoop de andere meiden meer geluk hebben maar voor mij is een test voortaan pas positief als de strepen even dik zijn!

Wel zonde ben ondertussen 6 testen verder en zo goedkoop zijn die dingen niet!

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik heb er zo eentje gisteren gehad.
    onmiddelijk waren de 2 buitenlijntjes mooi roze.
    dus ik weet het ook niet. vandaag dan een digitale gedaan en die zegt negatief. misschien ben ik wel nog wat vroeg met testen :)

3. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    helaas furby....hoop dat je snel ongi mag worden en je volgende cyclus wat meer geluk brengt!!!

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

ik heb na mn vmk van 42 dgn in januari ...daarna ineens 33 dgn cyclus gehad zoals voorheen...

heb 17februari-21februari roze bloed gehad en donker bruin en 22februari-27 februari rood bloed gehad

mn ha zei dat ik vanaf de 17e februari mag tellen ....dat betekent dat mn cylus vorige maand korter was en ik op 28 dgn zit

en dat betekent dat ik vandaag ongi moest worden:$

ik zelf hou gewoon vlgnd week aan hoor maaar ik vraag me nu sterk af wat mn krampen zijn en die lage rugpijn etc etc

dus wat mij betreft wacht ik nog ff af en als de klachten erger worden dan wel een testje...:D;)

Share This Page