Ovulatietesten.Graag meekijken en denken.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzanne68, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bekijk bijlage 53916

Wat denken jullie....morgen een hele positieve?Of kan ik die van vandaag al als positief beschouwen?
    Heb vannacht om 1 uur geklust.....morgen nog een keer?Dan zitten we goed....toch?
    Alvast bedankt voor het meedenken!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    die van vandaag is niet positief. het kan wel zijn dat hij niet donkerder wordt, maar dat terzijde.
    Ik zou door klussen en doortesten!! Hij moet echt net zo donker of nog donkerder zijn eer hij positief is! succes! (ik heb overigens deze maand voor het eerst een echt pos. ovutest gehad!)

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zou door testen en door klussen ;)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Inderdaad afhankelijk van hoe donker hij bij jou wordt! Als je eerder als eens met ovutestjes gewerkt hebt kun je het vergelijken. Anders rest er niets anders dan door testen en door klussen ;)

5. Suzanne68

Vorige maand had ik hetzelfde...de volgende dag nog zo'n test en daarna werd hij weer lichter.En mijn lijf zegt ook dat er een ei in de buurt is.....dus zelf denk ik eigenwijs,dat het wel als positief gezien kan worden :D de buitenkant van de testlijn is wel net zo donker als de ct (moeilijk te zien op de foto) waarom vraag je het hier dan?Zou je je kunnen afvragen.Nou...euhm...ik wil altijd graag bevestiging van wat ik eigenlijk al weet ;)

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als je hem vorige keer ook gemist hebt je piek dan zou ik deze avond maar eens testen. die kan heel zeker donkerder zijn dan.
    en zeker klussen dan.

7. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

inderdaad vanavond nog een x testen en zowieso klussen!!sucsexxxxx :p

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou zeker klussen en even doortesten, maar voor mij zou die van vandaag positief zijn. Die van mij worden nooit donkerder (digitale cb is wel positief).
    Succes!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier kan je zien dat mijne ook zo opliepen

10. Suzanne68

@MamavanBo.....ik zie het!

Ik heb gisteravond er nog 1 gedaan en die was weer wat donkerder.Maar manlief moest om kwart voor 5 op,dus die kon ik niet meer zo gek krijgen om te gaan klussen.Zo om 1 uur doe ik er nog 1tje.Hoop,dat die nog donkerder is.Kan ik er strakjes nog een klus tegenaan gooien.

11. Suzanne68

@Lilalien....ik zie idd dat die van jou ook niet zo superdonker worden.
    Toevallig weet ik van vorige maand,omdat ik vlak nadat ik zelf verzonnen had,dat ze bij mij idd ook niet donkerder zouden worden ,een echo gehad.En daarop bleek dat ik gelijk had en mijn ei echt wel toen geweest was.
    Maar toch wil ik deze maand dan weer gerust gesteld worden,dat er wel een ei geweest is ;)
    Dat komt vnml doordat na mijn laatste mk mijn cyclus flink van slag was en ik geen ei meer dacht te voelen.Nu weer wel hoor.
    En ik ben al op leeftijd....we zijn al 3 jaar bezig.....
    Dus ik ben ook heel bang,dat het strakjes gewoon op is.
    Allemaal irreele angsten hoor,want op de echo was te zien,dat er nog hele hordes eitjes stonden te wachten tot ze mochten springen.

Ik zag dat jij ook een mk hebt gehad....heel veel sterkte!

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

13. Suzanne68

Hij was duidelijk positief,want ik ben zwanger!:D

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gefeliciteerd suzanne!!

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Gefeliciteerd suzanne!!

Met welke testen test jij?

Liefs xx

16. Suzanne68

Met die van Sensitest.

groetjes!

17. Troef

Troef Lid

4 jun 2008
    11
    0
    0
    Hoi Suzanne,

Het is bij jou gelukt zie ik. Van harte gefeliciteerd. Mag ik vragen wanneer jij gemeenschap hebt gehad? Elke dag of om de dag??

Groetjes Troef

18. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    ik heb ook de eerste ronde nu de testen van Sensitest. Ben ik ook wel benieuwd naar of jullie vaak geklust hebben. Ik heb echt de neiging om het elke dag te doen;)

succes allemaal!

Deel Deze Pagina