Dunne mensen, snel een buikje of juist niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Krijgen dunne/slanke mensen sneller een buikje of juist later?

Ik ben een Slankie en mijn moeder kreeg pas met 7 maanden een buik. Vroeg me af of dat vaak voorkomt.

XXX

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meestal zie je dat dunne mensen een klein buikje blijven houden. ik ben normaal altijd al een klein buikje en heb een mega buik kon bij 8 weken mijn broek al niet meer dicht en bij 12 weken had ik alleen nog positiekleding. dus ik denk als je van jezelf iets gezet bent dat je dan ook een grotere buik krijgt.

3. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik ben ook vrij slank. Ben nu bijna 12 weken en heb gewoon al mijn kleren nog aan. Moet wel zeggen dat ik 's avonds toch al een aardige buik heb, maar dat zijn je darmen, 's ochtends is het al weer weg. Volgens mij hou je wel een klein buikje zeker als je ook nog klein bent.
    En daarnaast ligt het er natuurlijk ook nog aan hoeveel je eet he ;)

4. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Mijn vriendin is erg dun en bij haar zag je het pas heel laat en bleef ook gewoon een mooi bescheiden buikje..

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja ik ben 1.52 en weeg nu 46. Dus ik denk dat het wel even duurt voordat ikkan pronken :(

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    let inderdaad wel goed op met wat je eet ik was vrij makkelijk en zit nu op 16 kilo en heb nog 7 weken tegaan.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook iemand die erg slank is, nou ja nu was hihi!

Mijn buikje werd pas echt duidelijk na de 22 weken ongeveer... Kijk maar eens in mijn album, daar staat een buikfoto in van 22 weken, echt een bescheiden buikje! Het is de een voor de ander maar de meeste "dunne" mensen krijgen inderdaad pas laat een duidelijk buikje!

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ben ook slank maar hier kreeg ik met 7 weken mijn broeken/rokjes al niet meer dicht, draag nu vooral handige kleding maar verbergen lukt me niet meer.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik had al een lekker gezet buikje van mezelf. Ik kon ook al met 8 weken haast geen broeken meer aan en droeg toen al positiebroeken. Mensen zien het echt goed aan me, dat ik zwanger ben.

Ik denk dus idd, hoe slanker je bent, hoe later een buikje.

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ben ook slank maar toch kreeg ik bij mn vorige zwangerschap redelijk snel een buik, al was het nog maar van mn darmen..(had mk gehad)
    Ik vind het zelf altijd wel mooi, slankere mensen die zwanger zijn, dan zie je het juist heel goed.
    Bj wat gezettere/dikkere vrouwen zie ik het vaak niet, tenzij ze echt op het laatst lopen..Zo is een vrouw hier van 2 deuren verderop al een hele tijd zwanger, ze is nu al bijna uitgeteld..we hebben haar vaak gezien hoor..maar dat ze zwanger was hebben we dus niet gezien...dit komt dus omdat ze vanzich zelf wat dikker is denk ik..toen ze het liet zien zo, echt haar buik zag je het wel..

Liefs

Syl

Ik hoop ook een flinke buik te krijgen straks...aankomen in de zwangerschap vind ik helemaal niet erg

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb een "normaal" postuur, dus niet dik en niet dun ik ben nu 18 weken zwanger en pas nog in al mn kleding. Heb dus nog geen positie kleding aangeschaft.

Een vriendin van mij is erg slank en had een mooie dikke buik tijdens haar zwangerschappen. (al vrij snel)
    Een andere vriendin van mij is vrij fors en bij haar zag je bijna niets ;) (was ook maar 7 kilo aangekomen)

Dus ik denk dat et niet zoveel zegt.

Mona

12. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Nou ik was ook best slank en het duurde dan ook even voordat er echt een buikje te voorschijn kwam, maar moet je mn buik nu zien hahaha Ik zie hem volgens mij elke dag nog groeien! :confused:

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik denk dat als je inderdaad heel erg fors bent dat je het dan minder ziet maar daarnaast denk ik ook dat het te maken heeft met de sterkte van je buikspieren.

mijn buikspieren zijn helemaal niet sterk. ik zag al vrij snel een zwanger buikje, maar ben dus alles behalve slank. ben niet heel erg fors, heb gemiddeld maat 42/44. dus het is moeilijk te zeggen na aanleiding van je postuur

14. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik droeg altijd strakke spijkerbroeken, maar die heb ik ook al snel ingeruild voor vrijetijds broeken, gewoon omdat ze lekkerder zitten.
    ik krijg nu 1 liter melk per dag binnen en denk wel dat ik daardoor meer ben aangekomen, ik ben nu 3,5 kilo aangekomen[in mijn album staat een foto van mijn "vet"buikje]

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben ook vrij fors, maar ik kon tot 12/13 weken nog mijn gewone kleding aan. Mijn buik is nog steeds niet gigantisch. Het ligt er denk ik ook aan hoe je draagt (breed of juist naar voren).

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ahaa... zou het daardoor komen? Ik drink nu ook veel meer melk en begin ook aan te komen... Had ik nog niet bij stil gestaan! Maar ik vind magere melk zo vies! :)

17. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik lust geen melk, dus ik eet 'smorgens brinta en 'savonds saroma,dan proef je de melk niet. ik kreeg anders geen melk en verder eet ik eigenlijk niet meer dan voor mijn zwangerschap.

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb voor mijn zwangerschap altijd maat 36-38 gehad wel brede heupen maar hele slanke taille (62cm) en sixpacks op mijn buik. Het was voor mij vrij snel dat ik een buikje kreeg met 10 weken of zo maar het waren eigenlijk mijn darmen. Nu ben ik 6 maanden zwanger en van achter zie je niet dat ik zwanger ben. En mijn buikje is nog wel klein voor 6 maanden wat ik hoor en zie om mij heen.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben dun en tenger, en had wel dat je snel een buikje zag, maar het is een mooi buikje gebleven, terwijl ik toch zeker wel bijna 20 kilo was aangekomen. (is nu al bijna weg) maar het is ook te zien in mijn album

20. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ben gezet en het duurde toch even voordat mijn buikje bij mijn zwangerschap van Ryan te zien was. Ik denk dat je van te voren echt niet kunt zeggen hoe snel iemands buik te zien is, ligt er maar net aan hoe snel de kleine groeit, hoe de baarmoeder ligt, enz, enz.

Deel Deze Pagina