Dunne modellen voor grote maten

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat? Dat is geen plus size...

De dame van H&M heeft 38, de dames van Wehkamp misschien 42 (gemiddelde maat in Nederland, ter verduidelijking).

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat wou ik ook zeggen:p ik zie er echt niet zo dun uit:p

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Alleen omdat een dun model grote maten kleding aan heeft dat als een tent om haar heen wappert; wil niet zeggen dat ze dik is :D

Ik wil dikke koppen zien, olifanten en blobs! Geert, doe er wat aan :p
    Dat de VN zich daar maar eens over gaat buigen!

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, erg hè? Stond er echt versteld van! :$:$

11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Whaha, die is applaus waard.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En laten we reëel zijn de meeste dames met een grotere maat ( dus 44 + ) Hebben geen platte strakke buik..
    De modellen die ik nu voorbij zie komen hebben OF een corset aan of zijn geen + modellen..

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goed dat je edit! Ik zat namelijk daarnet op de site te kijken en het gaat tot '3XL', maar dat is dus ongeveer 42/44/46 uiterlijk. Er is niks voor mensen vanaf maat 50. 3XL is gewoon verkapt van: wij doen net alsof wij iets in grote maten hebben, maar het is overduidelijk dat u 5 of zelfs 6XL bent ;)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

15. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik denk niet dat zij daar zo blij mee is haha!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ohh ik kan me er ook zooo ontzettend aan storen idd!!!

En wat ik ook zo erg vind is dat de zaken waar wel grote kleding hangt, vaak allemaal van die slobberkleding verkopen waardoor je dus juist nog veel dikker lijkt!!

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou inderdaad!!

Zo ben ik al eeeeuwen opzoek naar een jeans ( dus een echte jeans geen stretch oid ) in mijn maat.. Nergens te krijgen:(:x

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Als je in de zomer naar de h&m billboards kijkt vraag ik me soms af of ze nu gewoon delen van hun lichaam missen ofzo???
    Zie je van die rare poses met kuilen waarvan je altijd dacht dat daar vlees hoorde te zitten :D
    Je gaat bijna denken dat er anatomisch iets mis is met jezelf.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja het slaat nergens op hoe ze dat doen. En niet alleen de modellen die op de foto staan, ik kom ook vaak tegen dat de kleding totaal anders is in grote maten, veel minder leuk, ook ondergoed, en op sommige sites kost je kledingstuk gewoon meer als je een grotere maat wilt. Ja ik snap dat het meer stof kost hoor, maar maak het dan op z'n minst duurder zodat ze allemaal dezelfde prijs kunnen hebben.

Bonprix heeft wel iets vollere dames staan bij de grotere maten, maar niet met overgewicht ofzo. Wat zou erachter zitten ? Misschien zijn er gewoon veel te weinig volle of overvolle dames die op een baan als fotomodel zitten te wachten..

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahaha is mij ook opgevallen.

Staat voor H&M bij BB van vorig seizoen ook een vrouw met een soort (prachtig) figuur als Khloe Kardashian. Voor de flinkere of dikkere vrouwen zou het er dan toch nooit zo uitzien?

Zij is gewoon gevuld op de juiste plekken.

Edit: Daarmee bedoel ik dus niet dat dikkere of flinkere vrouwen er niet mooi uit kunnen zien. Dat is onzin. Maar meer dat het niet een realitisch beeld weergeeft zeker met bepaalde truitjes of lage broeken. Dan heb je toch snel een buikje of bandjes erover/omheen. En Bij truitjes zie je dan kwabbetjes bijv.

Deel Deze Pagina