Dunne modellen voor grote maten

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik denk dat er ongetwijfeld dames zijn die zn carrière willen maar geen enkel modellenbureau op hun zit te wachten.
    Is gewoon een maatschappij waar we in leven iedereen vind zogenaamd dun mooi en wil geen blob in bikinislip zien.
    Alhoewel mijn man daar heeel anders over denkt haha

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kan me uberhaupt ergeren aan 'grote maten' mode... waarom moet dat apart? Waarom niet gewoon doorgaan bij maat 42 ipv te stoppen? Vrouwen met een maatje meer willen ook gewone kleren hoor, niet alleen maar tenten.
    Kan me er ook zo aan storen dat je de hipheid van een lijn kunt aflezen aan de maat (bij vd bijvoorbeeld), superhip gaat tot 42, in de mode gaat tot 44, net nog in de mode tot 46 en als het daar boven komt dan is het gewoon oma-kleding...
    Ik snap ook werkelijk niet dat die bedrijven niet snappen op welke goudmijn ze zitten als ze normale mode in grote maten brengen in hun winkels. Dat ik gewoon een WE kan ingaan met mijn mt 48/50 en dan kan slagen... nu kan ik een rokje net om mijn linkerbeen krijgen ;)

En idd, de plusmodellen zijn helemaal geen plusmaat!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de Pabo heeft wel een wat voller model... niet dik.. maar wel rond met kwabjes... kijk.. dat vind ik dan weer wel leuk..
    maar als ik dan zoek op XXXL

http://az417039.vo.msecnd.net/sys-master-media/hd9/hc9/8820097417246 en dan krijg ik dat te zien...

dan denk ik .. hmmm... bij mij zal het vast anders uit zien bij de billen

ik irriteer me mateloos aan de corrigerende ondergoedmodellen.. verkrijgbaar tot maat 60... en dan zetten ze een model met 32/34 die gewoon zo dun is dat er niets meer aan te corrigeren valt.. die dan trots haar superplatte buikje showt die dan hoegenaamd gecorrigeerd wordt door dat broekje.. terwijl ik.. als ik dat broekje aan doe.. nog steeds een bolle buik heb.. alleen maar kan hopen dat broekje hoog genoeg komt zodat al het buikvet erin geduwd kan worden..

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahahaha..

Ik geef je helemaal gelijk wat betreft de maten. Zit idd veel geld in. En helemaal als ze het goed aanpakken omdat veel dikkere vrouwen toch onzeker zijn, dus goed aanpakken wat betreft reclame, voorbeelden met verschillende (dikkere) modellen. Super.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  7. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik erger mij er ook aan hoor >.<

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Grappig dat een land als Brazilië wél ballen genoeg heeft. Ik hoop dat dit zich voort blijft zetten tot in de eeuwigheid :D

En exact wat Rosao zegt; er zijn gewoon winkels die ik direct kan negeren zodra ik in de stad loop. Er bestaan gewoon winkels met mijn smaak van kleding waar ik nog nooit een stap binnen gezet heb. Ze zouden tonnen met geld verdienen als ze grotere maten hadden...

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Herkenbaar!!!
    Ik loop bepaalde winkels ook voorbij omdat ik al weet dat ik de kleding leuk vind maar gewoon niet pas.

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien moeten we hier een petitie voor opzetten hihi ;)

Wij willen winkelen!!!

Wij willen winkelen!!!

Wij willen winkelen!!!

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb maat 40 maar ik erger me er net zo goed aan. Achterlijk. En waarom moet een dikke vrouw in een tent lopen?

Dat het wat duurder is is lullig maar logisch. Je kunt niet verwachten dat mensen met maat 38 meer gaan betalen voor kleding omdat er vrouwen zijn met overgewicht.
    Ik betaal meer voor beha's ivm een grote cup. Zou het lullig vinden als mijn vriendin met haar a cupje het volle pond zou moeten betalen.

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Helemaal mee eens!!!!

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    plus ik voel mij gewoon een dik lelijk ding als ik al die reclames zie (heb maat 44/46).
    Terwijl er massa's vrouwen zijn met die maat.
    Anders zou ik niet over al vergeefs lopen zoeken achter deze maat in de kledingrekken.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou het niet erg vinden om wat meer te betalen in mijn maat.
    Als ik er dan wel leuk uit kan zien en niet verplicht in een tent gepropt te worden.

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dames misschien kunnen wij een echt plussize modellen bureau beginnen:D

Wie dan de modellen zijn? Wij natuurlijk!;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou...

Ik ben werkeloos en opzoek naar een baan! Dus ik zie hier wel potentie in eigenlijk haha!

18. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ach, het is toch met alles zo. Alles wat je voorgeschoteld krijgt, is mooier gemaakt.

'Gewone' kleding wordt ook laten zien door meiden met maat 32/34. Make-up en crèmes laten geloven dat de modellen geen vlekje op de huid hebben.

Het geldt niet alleen voor de grotere maten. Misschien ergeren jullie je er meer aan? De meeste vrouwen hebben namelijk ook niet die maat 32 die we zien in campagnes.

Verder zou ik het wel raar vinden om vrouwen met veel overgewicht als reclame in te zetten. Het blijft ongezond ook al is het nog zo lastig om eraf te komen.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Daar gaat het niet om.

Het gaat er om dat iemand met maat 36 in een maat 44+ kleding geen goed beeld geeft van de kleding waar het voor bedoeld is!

En als geen leuk kleding een motivatie moet zijn om af te vallen hebben ze dat alleen maar mis.
    En dikke vrouwen hoeven niet op tv wat mij betreft maar laat de kledingsites iig een ECHT plus model nemen ipv iemand in maat 40 wat gewoon normaal is.

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    En dus moeten vrouwen met overgewicht maar in het verdomhoekje?
    Snoep en chips zijn ook ongezond, zie je ook in de reclame. Evenals de mc donalds en de burger king....

Deel Deze Pagina