miskraam ± 8 wk, HCG in orde

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door La femme Nikita, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hallo,

Erg bedankt dat jullie de tijd nemen om vraagjes te beantwoorden, en ik zou een tweede mening erg graag horen.

Heb gisteren te horen gekregen dat ik een miskraam zal krijgen.
    Bij 7 wk 6 dg was er nog geen duidelijk kindje-hartje te zien, en er lijkt bloed in het vruchtzakje te zitten.
    (vruchtzakje is niet egaal zwart, maar er zweven grijze vlokken in)
    Maar mijn HCG is nog helemaal in orde.

De dokter wil me morgen nog eens zien voor een laatste echo, want hij zegt dat er een miniem kansje is, dat het kindje zich verstopt heeft...
    Ik heb IVF gehad, en 2 emmies terug gekregen, vroeg hem ook al of het niet het tweede kindje kon zijn, maar dat kon niet.
    Of zou dat een BBZ kunnen zijn??

Zou het echt kunnen dat je het kindje niet goed kunt zien, omdat het vruchtzakje niet gevuld is met heldere vloeistof??

Hij wil graag op vrijdag de curettage doen, daarna gaat hij op vakantie, en hij zegt, het moet er wel zo snel mogelijk uit, voordat het gaat onsteken ofzo.

Maar ik wil eigenlijk geen curettage als er een piepklein kansje op een wondertje is...
    Denk ook echt wel, dat mijn gyn. het er niet uit zal halen als hij niet helemaal zeker is, maar toch...

Zou graag van een van jullie horen, wat jullie ervan denken, en zouden doen in mijn situatie.

Ik ga op het moment gewoon van een miskraam uit, maar je...stiekem blijf je toch hopen tot het laatste moment...

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow, wat ik nog wilde zeggen...

het vruchtzakje groeit nog wel door, en is van maat helemaal in orde.

heb vanwege de IVF al 2 echo's gehad, dus dat is goed te zien geweest...

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Heel begrijpelik dat je altijd blijft hopen, maar ik ben het met je gyn eens. De kans op een 'verstopt kindje" is erg klein, Bij dit termijn zou er echt al iets te zien moeten zijn. Dat het Hcg nog goed is, zegts niest over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Het geeft aan dat je lichaam het zelf nog niet heeft gezien als een niet goede zwangerschap.
    Je Kan ook afwachten tot je lichaam het zelf afstoot.....hoelang datduurt kan ik niet zeggen. Sterkte!

Imke

Deel Deze Pagina