http://video.tinypic.com/player.php?v=4gdu2x2 Dames, hij vertikt het hoor om recht te zitten en nog eens dat hij graag wil zitten en dan krijg je zo'n plaatje hihihi
Leuk zeg! Nu hoor ik duidelijk hoe het brabbelen verschilt in leeftijd, maar ook met stem en 'taaltje'.
Ah wat liefff! Ik heb Cyenna op schoot en zij zat echt zo te kijken van: He, waar komt dat geluid vandaan? Hihi.
Hanan, wat een scheetje zeg en wat grappig, die geluidjes! Tijmen doet dat ook, hele verhalen krijgen we te horen, hihi!
Leuk he! ik vond Yassir daar op een chineesje lijkje hihihihhi. Yassir is geboren met veel haar, hij is nu kaal. Hoe komt dit?
Cyenna ook helaas.. Zij had ook veel haar (donker), maar nu niet veel meer en er komt blond voor terug
Heel leuk Hanan! Super he dat brabbelen! Geen idee van dat haar, Iman heeft er, zoals jullie in mijn album zien, geen last van
grappig om te zien zeg! David doet echt precies hetzelfde (is ook even oud). Je kunt er wel de hele dag naar luisteren he! Groetjes honingbij
hahah lief he die kleintjes zo. Deze filmpje wilde ik eigenlijk niet op de site zetten. Ik dacht ga er 1 maken die leuker is. Ook wilde ik testen hoe je zo'n filmpje op de site kan zetten. Gelukt dus er komen nog meer filmpjes! hoor!