Nanny care sensormatje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo,

Nadat mijn zoontje 3x een soort van aanval heeft gehad, dat ie bijna stikt in zn eigen slijm zit ik te denken om een nannycare sensormatje aan te schaffen.
    Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met dit matje en hoe dit bevalt.

Alvast bedankt!

2. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wij hebben zo'n matje, volledig vergoed vanuit mijn zorgverzekering. Ik ben er erg blij mee. Is toch een geruststelling voor me als hij eens wat langer slaapt dan anders. Ik vraag me dan toch steeds af of hij nog wel leeft, zo ook de 1e keer dat hij doorsliep. Maar ik hoefde dus niet te twijfelen want al het niet zo zou zijn zou het alarm af gaan! Een hele geruststelling. Ik denk dat het me een hoop tripjes naar de babykamer bespaard om te checken of hij nog wel ademd. Dat deed ik voor ik dat ding had namelijk wel eens want als hij lang sliep was dat echt bijzonder uitzonderlijk!

Hier nog nooit last gehad van vals alarm ofzo. Hij doet het wel zeker want als ik hem vergeet uit te zetten als ik de kleine uit bed heb gehaald gaat het alarm af.

Vrienden hebben hem ook, maar die kleine kruipt naar boven in bed, en dan gaat het alarm dus af, maar dan kun je een 2e exemplaar bij bestellen zodat het hele bedje het alarm bevat.

Heb overigen wel EHBO voor kinderen gedaan, want ik dacht als het alarm wel af gaat weet ik niet wat ik moet doen. Nu weet ik het dus wel!

3. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Wij hebben ook zo'n matrasje. mede ook omdat hij al sinds hij zelf kan draaien op zijn buik slaapt.
    Het geeft ons heel veel rust en wat meer zekerheid. We kunnen s'nachts weer slapen zonder steeds wakker te liggen om te luisteren.
    Wij heben inderdaad af en toe vals alarm omdat hij het hele bed doorschuift, maar dat hebben we er wel voor over

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Toevallig vandaag de tip op het forum hier gekregen en vanavond gelijk besteld. Ik zou het in jouw geval zeker doen! Geeft je vast veel zekerder gevoel!

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    wij hebben er ook 1. nu niet meer in gebruik met onze peuter.
    maar ik vond het super fijn. wij hebben het matje zelf aangeschaft.
    mijn zusje heeft als baby een hartstilstand gehad. dit is de reden dat ik een matje wilde

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb de angelcare, babyfoon en sensormatje in één.
    Ik ben erg tevreden en nog nooit vals.alarm gehad.

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik was ook enorm onzeker de eerste maanden en sliep zelfs nouwelijks als ze een meter van me af lag... Heb ook dit matje aangeschaft en voelde me zoveel veiliger ineen!!
    Hier maar gebruikt tot 3 a 4 maanden en ze in het ledikant ging, al snel kroop ze het hele bed door en kregen we vaak vals alarm wat ook veel stres gaf. 2e matje hebben we niet gedaan, ik ben vanaf toen langzaam af gaan kicken ;)

Deel Deze Pagina