Als je binnenkort naar Frankrijk gaat: daar zijn ze goedkoper, gewoon bij de grote supermarkten. Ook andere merken, vaak ook van mooie pasvorm en niet al te dik. Je kan ook een boxpakje bij bijv de H&M kopen en dat aandoen zonder romper.
Dank voor de tip. We gaan zelf niet naar Frankrijk helaas. Misschien kan iemand ze voor ons meenemen!
Heb ook wel eens rompers van Friendz van de V&D gekocht, met hartjes en lieveheersbeestjes, 2 voor 7 euro of zo en inderdaad vrij dun kan ik me herinneren. Keek net in hun webshop, ze hebben er genoeg.
Ah, weer volop nieuwe tips! Ik ga idd naar Frankrijk, maar of ik in zo'n winkel kom is wel de vraag, maar zeker goeie tip want ons meisje past die smalle Franse modelletjes ook wel . Die AH rompers zijn behoorlijk stretch volgens mij en wel vrij dun, heb er wel eens met korte mouwen gehad, maar ze zijn er dus ook met lange? Ga ik eens voor kijken. Frendz idem.
Over die rompers van H&M: hoe vallen die ongeveer? Heb nu 62/68 van de Hema en dat begint een beetje krapjes te worden, vooral in de lengte.
dan past ze in maat 68 van de h&m! ze vallen mooi smal en zijn erg fijn. hier een zoontje waar hema 74/80 nu te klein (kort want qua breedte nog ruimte genoeg) is en in maat 74 van de h&m nog prima past (maar als ik nu rompers zou halen dan nam ik 80 ) en in 80 van de c&a. petit bateau rompers nemen opa en oma altijd mee uit Frankrijk: hebben ze ook een missie op vakantie .
En een wat groter Hema filiaal proberen? Volgens mij verkopen ze bij de onze nog wel de 5 pak met lange mouwen... Of misschien kan Hema ze wel gewoon voor je bestellen?
Ik ga opa en oma ook even een "opdracht" geven voor hun vakantie. Hoor zulke goede verhalen over de petit bateau rompers! Al ben ik ook nog erg blij met de ISI mini wikkelrompertjes. Zijn de petit bateau wikkel?
De meeste niet, maar ze hebben ze wel. Als je kind ouder wordt, dan wil je de romper toch liever over het hoofdje doen. Ik had alleen wikkelrompers in maat 56 en misschien ook nog een paar in 62! Als je kind eenmaal kan zitten, dan wil je zeker geen wikkel meer.
Ik zal het nog eens specifiek vragen bij de hema. Ik heb al eens eerder gevraagd naar andere rompers in lange mouw, nou die waren er echt niet en konden ook niet besteld worden ?! Thx iedereen!
Goede tip! Helemaal niet over nagedacht... Ik heb nu 62/68 en die passen allemaal nog, maar voor de grotere maat zal ik eens zonder wikkel kopen.