Hopelijk niks aan de hand en misschien teveel op internet rondgeneusd, maar begin toch n beetje te panieken. Nu 10 dagen na punctie en nog steeds buikpijn. Heb vanmorgen spreekuur gebeld, vp heeft allerlei vragen gesteld; koorts? Vocht in buik? Kortademig? Nee, eigenlijk niet, dacht zelf ook niet aan overstimulatie. Een aantal dagen was ik alwel licht in het hoofd, maar vandaag begin ik steeds vaker draaierig te zien. Ik kan me moeilijk focussen. Net ook even foldertje ohss van zkh nog n keer gepakt en daar staat in; bij duizeligheid meteen bellen. ben ik me nou aan het aanstellen of moet ik echt nu nog gaan bellen?
Zuuske, of het ohss is weet ik niet. Ik heb het zelf ook eens gehad en had zelf last van een opgeblazen gevoel en misselijkheid. Het enige wat ik je kan zeggen is , drink veel en dan bedoel ik ook echt veel. Houd je gewicht en buikomvang in de gaten. Ook als je ineens andere klachten krijgt, of als het toch niet vertrouwdt, gewoon bellen. Had je veel eicellen bij de punctie ? En heb je de tp gehad ? Ik hoop voor je dat het meevalt. Beterschap.
Paniek is gelukkig al weer over dankzij een belletje met een gyn vd verloskamers. (Jeetje wat voel ik me nu een muts zeg) Verdere klachten zijn niet echt aanwezig, tenminste ik kan niet zo goed beoordelen of ik een opgeblazen buik heb... heb nl al een dikke buik van mezelf en kan al een aantal dagen niet naar de wc. En ik heb wel wat zeurderige buikpijn (eierstokken) maar niet over de top vervelend ofzo. Dus ik hoefde niet te komen, maar beter morgen met eigen artsen contact opnemen. Alleen als ik me ziek en slecht ga voelen mag ik gewoon weer bellen.
Je bent helemaal geen muts! Tuurlijk maak je je dan zorgen. Hou jezelf goed in de gaten en rustig aan