Hooi hooi, Nu weet ik niet precies in welk forum / topic ik deze moest zetten, maar ik doe hem maar hier, omdat het ook een symptoom kan zijn. Het gaat om het volgende .. Ik werd vanmorgen wakker met een heel raar gevoel in mijn mond, een dik gevoel. Dus ik beweeg mijn mond en het voelde heel raar. Toen ging ik met mijn vinger voelen en voelde ik een enorme bult, links achter, onderin achter mijn verstandskies. Hij is nu wel alweer wat kleiner geworden en er kwam ongelovelijk vies spul uit (niet veel, beetje). Dus ik ging op google zoeken en het kan diverse oorzaken hebben, maar het kan ook voorkomen bij een zwangerschap. Nu waren ik en mijn vriend bezig, ik moet morgen ongesteld worden, dus ik wacht het bij mezelf nog eventjes af, maar nu is mijn vraag .. Hebben meer van jullie last gehad van zo'n bult in jullie mond, het zit op het tandvlees. En zoja, hoeveel maanden was je toen of wist je het nog niet zeker? Liefs, Rowie.
Het lijkt wel op een ontsteking (soort abces) .... Ik heb dat vroeger 'n paar x gehad maar nooit tijdens mn zwangerschap(pen)
Ja, ik las dat het inderdaad een onstekking kon zijn, maar dat het ook veel voorkwam bij vrouwen die zwanger zijn, vandaar mijn vraag. In ieder geval, hartelijk bedankt voor je antwoord. Rowie.