Dunnere luiers kruidvat

Discussion in 'Verzorging' started by Daan78, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Oh jee als ik dit allemaal lees ben ik bang dat ook ik aan andere luiers moet. Ik heb 1 nieuw pak liggen dus zodra maatje 3 op is ( nog oude pakken) dan moet ik over. Hoop dat we er hier geen last van hebben anders moet ik gaan zoeken pppffffff denk je goeie luiers te hebben moeten ze ze weer zo nodig gaan verbeteren, ze waren toch goed????
    Hebben de dames die een mail gestuurd hebben al wat gehoord??? Ben ik wel erg benieuwd naar.

Groetjes Kim

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    ja maar ja met dat antwoord kun je niks. We hebben t maar te "slikken"
    Ze zullen het wel merken aan de omzet denk ik

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik ga in ieder geval andere luiers proberen

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Op luiers verdien je zowiezo niets, de marge ligt heel laag dus dat zullen we niet merken

5. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb nog steeds niets gehoord. Baal daar best wel van.

Morgen ga ik even bellen.

Ondertussen ben ik voor de nacht overgestapt op de luiers van de Liddl en dat bevalt tot nu toe heel goed. Niet meer doorlekken en 's nachts/ 's ochtends bed verschonen.

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Jeetje, wat zijn er veel die ook ontevreden zijn over de luiers!
    Jasper is 's morgens ineens nat en heeft luieruitslag en dat heeft hij nooit. Blijkbaar zijn er dus een heleboel mama's ontevreden.
    Aan de ene kant denk ik zal ik mailen en aan de andere kant vraag ik me sterk af of ze daar wat mee doen. Ik baal er echt van want ik was echt dik tevreden over de luiers. De laatste tijd hoor ik ook veel goede berichten over C1000, misschien dat ik die eens ga proberen!

7. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,815
    4,057
    113
    C1000 zijn ook echt goede luiers en qua vorm en structuur goed te vergelijken met de oude kruidvatluiers vind ik.

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

c1000 vind ik wel heel erg goede luiers.
    pampers lekten vaak door aan 1 kant en met c1000 nog nooit ernaast gelekt.Oke tenzij ze een gigantische poepluier hebben....hahaha.

Volgens mij zijn c1000 luiers ook eens als best getest!

9. ProudMum

Ik heb nu bij Etos Huggies gekocht, maar daar ben ik ook niet zo kapot van.
    Hopen dat Joey snel zindelijk word, dan zijn we van het luiersgedoe af!

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ooow jemig zeg, lees dit topic nu pas. ik heb vorige week nog een pak van de oude luiers meegenomen omdat ik zag dat er daar meer in zaten maar wou nu dat ik alle pakken die er nog lagen had gekocht zeg.
    Hoop zo dat ik bij Ivy niet tegen problemen aanloop met de nieuwe maar alle berichten klinken niet echt bemoedigend zeg. Met die oude is ze echt nog nooit in dr bijna 2 jaar doorgelekt. ik wilde voor ons tweede meisje ook gewoon weer aan de kruidvat luiers maar das nog ff afwachten dan

11. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Die heb ik vandaag ook gekocht ter vervanging van de kruidvatluiers hopelijk bevallen ze hier wel. En ik hoor veel goede verhalen over de C1000 luiers alleen ligt er hier in de buurt geen :(

12. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    hier ook geen c1000 in de buurt, dat is AH geworden helaas

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Hier heel tevreden over de luiers van de Aldi en Etos eigen merk.

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik sluit me ook aan bij de ontevreden moeders :D
    Mijn meisie is nu bijna iedere morgen nat en tegen het einde van de middag ook (en dan krijgt ze na haar slaapje rond 14/15u een schone luier om).
    Ik ga maar weer over op Pampers (hebben hier helaas geen c1000 of etos in de buurt).

15. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    aldi zweet me echt teveel door de plastic in de randen (bij de plakstrips, ze heeft nu irritatie)
    Dus ik ga ook op zoek,,,,,,,,,zucht

16. ProudMum

Huggies redden de nacht niet bij Joey. Terug naar Pampers denk ik maar....
    Hopelijk is er snel een scherpe aanbieding.

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hier heb ik een mail terug gekregen van kruidvat en ik denk niet dat ze de luiers gaan veranderen!

gekopieerd wat hun antwoord was:

Hartelijk dank voor uw opmerking over de nieuwe luiers van Kruidvat.
    Wij waarderen het feit dat u de moeite heeft genomen om dit ons te melden.

Wij zijn continu bezig met het ontwikkelen en verbeteren van onze producten.
    Uit onderzoek is dan ook gebleken dat de huidige verandering voor de meeste consumenten zeer positief is.

Desalniettemin respecteren wij uw mening hierin en verzekeren u dat uw opmerkingen, samen met de opmerkingen van andere consumenten, door ons serieus worden bekeken. Indien mogelijk zal uw suggestie worden gebruikt bij verdere productontwikkelingen.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800-0224555.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Service

zo,duidelijk denk ik.

18. ProudMum

Standaard antwoord dus. Hier stappen we over op pampers, dan maar wat meer betalen.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wat bedoel je met de plakstrips 3 keer omvouwen? Hier geen problemen daarmee, geloof ik ;). Wij gebruiken maat 3 en 4+ (tot voor kort nog 4)

20. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

DAMES!!!!

DIT MOET JE EVEN LEZEN!

Ik had dus gemaild met mijn klacht over de 'verbeterde' luiers
    en het duurde lang voordat ik antwoord kreeg,
    ze zouden een envelop opsturen, zodat ik 2 luiers en de
    verpakking terug kon sturen. Nou die had en een dikke week geleden al in huis moeten hebben, dus ik had gister of eergister weer gemaild
    dat ik dus nog niks heb gekregen.
    Nou kreeg ik zojuist TNT aan de deur.
    Ik dacht : ??? ik heb niks besteld, hij had een hele grote doos.
    Oke spannend, , ik eerst de brief lezen , of ik wel 2 luiers en de verpakking dus wou terug sturen en :

ter compensatie van het ongemak ontvangt u hierbij 2 pakken kruidvat luiers en vertrouwen erop dat u met de volgende aankoop van ons product weer tevreden zult zijn.

Nou ja ik ben dus niet tevreden meer over hun luiers, maar vind het wel een goeie actie van hun, echt 2 van de grootste pakken!
    Ze bedoelen het goed!

Share This Page