hallo allemaal mijn dochter van 10 maand heeft een paar stukken stickers uit de maxi cosi cabriofix gegeten dat is de warning sticker wij hebben deze aan de rechterkant van het hoofdje zitten het is net een soort plastic zou even kijken of ik de foto mee kan sturen zou dit gevaarlijk kunnen zijn en doen jullie kindjes dit ook groetjes jolanda Bekijk bijlage 75987
nou ja gezond zal t niet zijn, denk dat ze het gewoon uitpoept. Beetje rare plaats ook voor die sticker. Mss mc even mailen mss dat ze je tips kunnen geven of mss vinden ze wel dat t niet kan en krijg je iets van een sorry ofzo Zou t even melden want normaal is het niet. Wie weet een productiefoutje dat ie zo snel loslaat
ik mc een mailtje plus de foto toe gestuurd ben benieuwd of ik een reactie terug krijg dan laat ik het jullie even weten groetjes jolanda
Of het echt kwaad kan voor de kleine weet ik niet, al is het natuurlijk wel gevaarlijk, in dat plastic kan ze net zo goed stikken. Maar zou idd wat je al gedaan hebt, zeker maxicosi hiervan op de hoogte stellen, dit zou mi echt niet mogen kunnen!
Vind het ook wel heel raar hoor, hier is die sticker er niet af te krijgen (en geloof me, heb het echt geprobeerd). Als ze er zonder voetenzak in zit deed ik er altijd zo'n badstof hoes van de prenatal over. In eerste instantie omdat dat makkelijker wassen was, maar dan zat ze ook niet met haar hoofdje tegen dat plastic aan. Misschien nog idee om te doen de laatste maandjes.
Geachte heer/mevrouw, Op 02-06-2010 heeft u ons het volgende gestuurd: mijn dochter van 10 maand kauwt de warning sticker eraf wat in de maxi cosi cabriofix zit aan de rechterkant van haar hoofdje hoe dit op te lossen heb nog wel garantie op de maxi cosi Ons antwoord: Beste mevrouw Kosters, Allereerst bedankt voor uw reactie. De logos en vooral ook het airbag-waarschuwingslabel op de bekleding mogen en kunnen niet verwijderd worden. Deze z.g.;heat transfers worden op de bekleding aangebracht d.m.v. warmte. Alle autozitjes, die tegen de rijrichting en op de voorstoel gebruikt kunnen worden, moeten van een dergelijk label zijn voorzien. Verwijdering hiervan zal onmiddellijk tot ernstige beschadiging van de bekleding leiden. Het op een permanente wijze aanbrengen van het AIRBAG-waarschuwingslabel is een volgens de Europese Wetgeving geregelde verplichting. Hiet is niet mogelijk dat een kind dit label van de bekleding kan kauwen. Zoals wij op de foto hebben kunnen beoordelen is het label op 3 hoeken beschadigd. Sowieso kan een babytje wat strak genoeg in de gordel is bevestigd niet in staat zijn om dit label te beschadigen. Het spijt me maar om bovengenoemde reden kunt u geen aanspraak maken op de garantie. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u willen reageren op bovenstaand bericht, dan kunt u via onderstaande link contact op nemen.
Met veel onbegrip lees ik de reactie die je van MC terug hebt ontvangen, ik had deze reactie totaal niet verwacht! Als ik het dus goed begrijp zeggen ze dus gewoon dat jullie dochter dit NIET gedaan kan hebben?
ja idd daar komt het op neer maar laat het er niet bij zitten want als je het goed terug leest is [Alle autozitjes, die tegen de rijrichting en op de voorstoel gebruikt kunnen worden, moeten van een dergelijk label zijn voorzien. Verwijdering hiervan zal onmiddellijk tot ernstige beschadiging van de bekleding leiden. Het op een permanente wijze aanbrengen van het AIRBAG-waarschuwingslabel is een volgens de Europese Wetgeving geregelde verplichting. ] dan mag ze dus niet meer in de mc vervoerd worden
nou ja zeg wat een reactie! Ik zou gelijk terugmailen! Waar heb je dat ding gekocht, anders daar ook gewoon eens terug gaan. Mss dat die wel een normale reactie kunnen geven. Dacht dat mc wel een normaal antwoord zou geven
ik heb de mc bij gardo weg die heb ik gebeld moet zaterdag met de bedrijfsleider praten heb de mc dealer weer mail terug gestuurd maar nog geen reactie terug
Wat een rare reactie van maxicosi! Ben bang dat je van de Gardo Groningen ook niet veel hoeft te verwachten...wat een bagger winkel is dat zeg!
ojee slechte ervaring met die winkel of niet ik hoop eigenlijk dat ze me kunnen helpen nou we zien wel vind eigenlijk dat het bij mc ligt die produceren ze
nou in principe zouden zij je een nieuwe mc of bekleding moeten/ kunnen geven en zij vechten t dan wel uit met mc. Zo ging dat met mn mutsy toen wel, dus wie weet heb je geluk
ja idd daar heb je wel gelijk in zij kunnen het beter uitvechten met mc als wij maar als dat niet helpt allemaal ga ik mail naar kassa sturen het kan ook bij andere kindjes gebeuren en wat als ze er wel in stikken of wat dan ook je moet er niet aan denken
Wij hebben ook zo'n 'sticker'. Die is er niet makkelijk af te halen. Maar ik weet zeker dat Ilias er bij kan als hij er in zit. Wij hebben overigens een wrap over de mc bekleding liggen, dus hij kan er niet bij Wat je kunt doen, is je kindje erin zetten en vastzetten. Dan een camera aanzetten en laten zien dat ze er bij kan. Ook kun je contact opnemen met de consumentenbond of zo. Dit is niet alleen een garantiekwestie, maar ook een veiligheidskwestie! Volgens mij hebben ze een GROOT probleem als dit bekend wordt!
@ladyxochi idd zo denk ik ook de veiligheid komt voorop en als mijn kleine het kan kunnen er meer kindjes bij komen