Help hoe baby meenemen na fietsen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    A.s. woensdag komt mijn mama fiets. Heb een voorzitje maar S loopt natuurlijk nog niet. Als ik boodschappen ga doen kan hij natuurlijk in de winkelwagen. Maar hoe doe ik dit bij bijvoorbeeld de Fysio of naar de stad of naar weet ik waar de maxicosi meenemen is niet heel handig? Is hij overigens ook te groot voor. Buggy hebben we niet omdat er een tweede onderweg is. Of is het toch handig om een buggy te kopen en dan die te kunnen bevestigen op de fiets? Neem aan dat de Quinny Buzz niet op te fiets kan hihi. Iemand tips?

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zou een simpele buggy vd kruidvat , vd , wibra etc aanschaffen ... Zijn niet erg duur en toch wel erg handig voor de dingen die je benoemt....zo heb ik t gedaan en bevestigen aan de fiets. Ideaal :)

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    IK zou toch een simpele buggy kopen.. weinig andere opties denk ik.. of een draagdoek maarja omdat je zwanger bent weet ik niet of dat een heel handige optie is..

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb altijd mijn draagdoek of ergonomische drager bij me, daarna dochter op mijn rug en doen wat ik wil doen. Buggy kan natuurlijk, maar ik zou zelf jouw kleintje daar best jong voor vinden, maar daar zijn meningen over verdeeld ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Draagzak is niet handig, moet vaak bloedprikken en naar de fysio dan is dat geen optie heb het dan over alleen in de buggy zitten niet wandelen en dan max een halfuur dus denk dat dat wel moet kunnen? Iemand enig idee wat die buggy bevestiging kost?

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Je kan zoeken naar een buggy die helemaal of behoorlijk plat kan, lijkt me niet zo erg voor de kleine stukjes... De bevestiger zat al op mijn fiets, je kan eens neuzen op mp en anders ff bij een fietsenwinkel ...

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik wil vandaag ook voor het eerst met hem gaan fietsen en ga proberen of de draagzak gaat werken. Anders gaan we ook nog voor een buggy en een bevestiger op de fiets.

8. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Geen opvang bij de fysio?

Zoek op buggy mee voor de buggy bevestiging.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee, kan opa af en toe laten komen maar die werkt ook veel dus hij moet toch af en toe mee..
    heb ook een auto maar het is maar 1 km dus beetje zonde om met de auto te gaan..

10. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Buggy-mee kost trouwens iets van 30 euro.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

En via marktplaats nog goedkoper :)

12. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Je zou er eventueel met je wandelwagen naartoe kunnen lopen. 1 km heb je zo gelopen.;)

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb bekken instabiliteit dus nee haha

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    op marktplaats kijken voor buggy en buggy drager. zijn ze goed en goedkoop te vinden.

15. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Dan begrijp ik je dilemma helemaal.
    Marktplaats is dan idd geen slechte optie om naar een buggy te kijken.

Succes

16. 2jees

2jees Niet meer actief

ik zou dan toch met de auto gaan hoor!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    buggy is sowieso handig..

ik heb een nunapepp, daar is ook een drager voor ...ik ga dat straks ook veel gebruiken, juist handig...oudste naar psz brengen en dan heb ik juist heel handig een buggy bij me op de fiets!

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier hetzelfde dilemma. Fiets komt ook deze week. Heb er zo'n zin in om met de kleine te fietsen en de wereld te laten zien!
    *onderbreekt droom*

Maar weer ontopic;
    Ik ben van plan bijna geen beeb meer in de draagzak te hijsen.
    Moet alleen nog goeie fietstassen scoren *droomt verder van stralende zonnetjes, groene weilanden en een lachend kindje in het fietszitje*

19. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier neem ik een sjaal mee als ik bijvoorbeeld bij de vk ben met de fiets.
    Er is altijd wel een stoel over waar ik me zoontje op kan vast binden met de sjaal.
    Ik vind het zo prima werken

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Je baby vastbinden op een stoel? Zie ik dat dan goed voor me: je komt ergens binnen,legt je baby op zn rug op een stoel en knoop de sjaal om je zoon en stoel heen?? :(

Sorry ts missch vervuil ik je topic maar dit moet ik even uitgelegd hebben

Deel Deze Pagina