A.s. woensdag komt mijn mama fiets. Heb een voorzitje maar S loopt natuurlijk nog niet. Als ik boodschappen ga doen kan hij natuurlijk in de winkelwagen. Maar hoe doe ik dit bij bijvoorbeeld de Fysio of naar de stad of naar weet ik waar de maxicosi meenemen is niet heel handig? Is hij overigens ook te groot voor. Buggy hebben we niet omdat er een tweede onderweg is. Of is het toch handig om een buggy te kopen en dan die te kunnen bevestigen op de fiets? Neem aan dat de Quinny Buzz niet op te fiets kan hihi. Iemand tips?
Ik zou een simpele buggy vd kruidvat , vd , wibra etc aanschaffen ... Zijn niet erg duur en toch wel erg handig voor de dingen die je benoemt....zo heb ik t gedaan en bevestigen aan de fiets. Ideaal
IK zou toch een simpele buggy kopen.. weinig andere opties denk ik.. of een draagdoek maarja omdat je zwanger bent weet ik niet of dat een heel handige optie is..
Ik heb altijd mijn draagdoek of ergonomische drager bij me, daarna dochter op mijn rug en doen wat ik wil doen. Buggy kan natuurlijk, maar ik zou zelf jouw kleintje daar best jong voor vinden, maar daar zijn meningen over verdeeld
Draagzak is niet handig, moet vaak bloedprikken en naar de fysio dan is dat geen optie heb het dan over alleen in de buggy zitten niet wandelen en dan max een halfuur dus denk dat dat wel moet kunnen? Iemand enig idee wat die buggy bevestiging kost?
Je kan zoeken naar een buggy die helemaal of behoorlijk plat kan, lijkt me niet zo erg voor de kleine stukjes... De bevestiger zat al op mijn fiets, je kan eens neuzen op mp en anders ff bij een fietsenwinkel ...
Ik wil vandaag ook voor het eerst met hem gaan fietsen en ga proberen of de draagzak gaat werken. Anders gaan we ook nog voor een buggy en een bevestiger op de fiets.
Nee, kan opa af en toe laten komen maar die werkt ook veel dus hij moet toch af en toe mee.. heb ook een auto maar het is maar 1 km dus beetje zonde om met de auto te gaan..
Dan begrijp ik je dilemma helemaal. Marktplaats is dan idd geen slechte optie om naar een buggy te kijken. Succes
buggy is sowieso handig.. ik heb een nunapepp, daar is ook een drager voor ...ik ga dat straks ook veel gebruiken, juist handig...oudste naar psz brengen en dan heb ik juist heel handig een buggy bij me op de fiets!
Hier hetzelfde dilemma. Fiets komt ook deze week. Heb er zo'n zin in om met de kleine te fietsen en de wereld te laten zien! *onderbreekt droom* Maar weer ontopic; Ik ben van plan bijna geen beeb meer in de draagzak te hijsen. Moet alleen nog goeie fietstassen scoren *droomt verder van stralende zonnetjes, groene weilanden en een lachend kindje in het fietszitje*
Hier neem ik een sjaal mee als ik bijvoorbeeld bij de vk ben met de fiets. Er is altijd wel een stoel over waar ik me zoontje op kan vast binden met de sjaal. Ik vind het zo prima werken
Je baby vastbinden op een stoel? Zie ik dat dan goed voor me: je komt ergens binnen,legt je baby op zn rug op een stoel en knoop de sjaal om je zoon en stoel heen?? Sorry ts missch vervuil ik je topic maar dit moet ik even uitgelegd hebben