Ik las hier iets over die van de Hema voor 10 euro die geweven Maar is dat de dunste die er te vinden is?
Ik voelde die van de hema dit weekend en die is echt onwijs dun! Dunner dan de reguliere zomerzakjes!
Ik had een slaapzak die zo dun was als een hydrofieldoek. Die van mij was van Wallaboo en destijds best prijzig. Maarrr je hebt ze tegenwoordig volgens mij ook bij Babydump! Edit: Jollein heeft ze ook!
Ik heb er ook 1 van wallaboo, dat is een hydrofiel slaapzak, dus echt superdun. Je kijkt er dus zo doorheen. Echt ideaal.
Het is een witte met beestjes erop, verkoopster zei dat het de meest dunne was. Maar ze hadden hem niet in de maat die mijn dochtertje past. Op de site van Prenatal zie ik hem overigens niet staan.
ik heb een ergococoon, en een slaapzakje van de babydump. beide even dun, maar de ergococoon is van fijner materiaal gemaakt!
De hema is wel dun, maar ik kwam er bij de wibra eentje tegen die nog dunner is (dunner heb ik ze nog niet gevonden), kwaliteit is wel iets minder, maar het is hier snikheet op haar kamertje, dus dan maar een extraatje kopen als ie kapot gaat
Oh goed dat ik her lees hier. Nog niet aan gedacht om er eentje te kopen. Van de week eens op zoek gaan!
Bij de babydump van Jollein, die is volgens mij even dun als een laken. Bij de prenatal heb ik ze ook wel eens zo dun gezien.
Hier heel tevreden met de dunne slaapzak van de Hema, inderdaad die van een tientje. Maar goed om te lezen dat Wibra ze ook heeft!
Wij zijn er erg blij mee! Maar idd, niet los te koop, maar als je het komende jaar /jaren geen slaapzak meer wil kopen een echte aanrader.