Heb vorig jaar bij kruidvat van bambibo een zomerslaapzak gekocht. Vind deze ideaal, lekker dun. Ze heeft nu nog een tshirtje eronderaan, maar als het strx echt te warm word op haar kamer, heeft ze alleen een romper aan. Ze hadden maat 70 & 100cm. Ze zullen binnenkort wel weer binnen komen.
Ik heb een slaapzak die echt maar een dun laagje stof is. Zit niets tussen. Dunner krijg je niet. Babyslaapzak-shop.nl | Online uw babyslaapzak bestellen. Maten 50cm tot en met 160cm.
Heb er pas 1 bij de prenatal gekocht, een witte met schaapjes. Die is van 100% katoen, poplin ofzoiets. Kocht hem met korting voor nog geen tientje. Nu staat er een soortgelijke voor 12 euro...maar kan via de tablet niet zo goed hun site bekijken. Er zijn vast meer dunnetjes.
De slaapzakjes van aden & anais! Wel prijzig, maar die zijn ook zo dun als een hydrofiel doek. Echt super fijn voor op vakantie en als het in de zomer echt warm is. Ze vallen vrij groot. De kleinste maat (0-6 maanden) is nu eigenlijk nog iets te groot voor ons jongste dochtertje (4 mnd), maar onze oudste dochter (2 jr en 9 mnden) past nog in de grootste maat.
Ik was bij de wibra en de Hema die laatste was aanzienlijk dunner Lelijk als je het mij vraagt maar dat maakt voor die kleine toch niet uit
Zijn deze dunner dan de gewone slaapzakjes? Ik heb al van de Hema dunne mouwloze slaapzakjes, hier slaapt ze zomer en winter in omdat het op haar kamer niet koeler wordt dan 18 graden. Maar nu met het warme weer toch liever een dunnere...
Die van de hema is wel heel fijn! Nu met een rompertje erin. Als het echt nog heter is, dan doe ik gewoon geen slaapzak aan, dan slaapt hij alleen in zn romper ( lange mouw )
Heb je een link van deze slaapzak? Ik zoek een slaapzak zo dun als een lakentje, maar er staan er meerdere op. Alvast bedankt.
bij de baby dump, de jolein collectie was al een paar keer genoemd en die van bd collectie (zomer) zijn ook echt heel erg dun. (net al t-shirt of lakentje) Ik had er vorig jaar 2 gekocht met die koe erop 1 in wit en 1 in blauw. Had 110cm vond die trouwens wel erg groot vallen, ook met de arm gaten had toen achteraf toch nog best een 90 cm kunnen bestellen (zoontje was toen 2 jaar en ongeveer 81 cm) Nu zou hij er beter in passen maar draagt nu geen slaapzak meer (bijna 3 en 89 cm)
Die van prenatal (wit met schaapjes) is net zo dun als die van jolein. Maar heeft kleiner gat voor hoofd en armpjes. Maar zijn beide van lakentjes stof. Beide zijn nu in de reclame, die van jolein was 9,95 en van prenatal 12,00.
Ik heb toevallig die van Prenatal van de week gekocht. Is inderdaad lekker dun. Maar helaas zelfs nu nog te warm op het kamertje. Is zo'n 29 graden Dus voor nu alleen in een rompertje zonder mouwen. Wel jammer soms, ik heb een paar slaapzakjes, maar zo weinig aangehad omdat het hier zo warm is altijd. Ondertussen zijn ze allemaal alweer te klein!
Als je kindje zweet kan je beter bamboo stof kiezen dat laat niet zweten maar koelt af. Kost meet dan hema maar dan heb je ook wat in die warmte. Hier sliep dochter altijd in rompertje maar het wisselt avond 25 dan snachts is iets lager dus krijgt ze iets koud heb tog 0.5 bamboo en die warmt waar nodig en zonder zweet en koelt af waneer het warm is. Ideaal
Vorig jaar bij de prenatal een witte met schaapjes.vandaag weer gehaald in een grotere maat gaat tot 110 als ik me niet vergis. Ik vind hem heel fijn lekker dun. Onze kleine slaapt er goed in