welke gooische meid ben jij??

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by namya, Apr 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namya

namya Niet meer actief

ik ben te vergelijken met bo, ook een beetje zo'n chique ding

in welke meid kan jij je vinden??

(ps is nav echte gooische meisje , nu op tv)

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Denk meer een Pauline , houd wel van een geintje en mensen voor de gek houden maar zij is iets meer een flapuit dan ik :)

3. namya

namya Niet meer actief

vindt haar wel een gaaf mens hoor die pauline, een oprecht iemand lijkt me

4. nicole26

Vind Pauline en Bo het leukste , de rest vind ik achterbaks en vreselijk zelfingenomen , wel een leuke serie daar niet van :D:D

5. namya

namya Niet meer actief

lekker decadent allemaal

heerlijk oppervlakkig, ben ik zelf ook wel een piepklein beetje

6. nicole26

Ja , ik ook :) Maar ik ben dan weer niet denigrerend tegenover mensen die het wat minder hebben ... Maar goed , blijft leuke televisie en als ik zoveel geld had denk ik dat ik hetzelfde zou leven :D

7. namya

namya Niet meer actief

nee maar vindt ook niet dat zij denigrerend overkomen, eerder onbenullig ten opzichte van het leven van de minder bedeelden, ze hebben van dingen vaak echt geen benul

zoals te zien in gooische meiden in de bijstand,
    daar vondt ik kimberly en fleur of floor vaak echte aanstellers in vergelijking met bo en pauline want dat was gewoon schouders eronder en gaan met die banaan

8. nicole26

Precies , als ik dan dat ene figuur zie met die paarden die anderen afzeikt maar nog nooit wat gedaan heeft in haar leven dan denk ik , jeetje meid kom eens uit je villa ga eens wat ervaring opdoen in de wereld en niet alleen in het gooi ;)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die met die paarden is echt raglelijk, ze moet zelf eens afgezeken worden met der paardehoofd.

En wie ik ben? geen idee

10. nicole26

Of niet dan ? hahahahaha , vind haar ook niets , valt ook echt een beetje buiten dat groepje ... vind die ene met dat donker haar ook lelijk die Leslie , dat meisje moet met al haar poen d'r snor eens laten harsen :$

11. namya

namya Niet meer actief

nah heeft ze toch laten laseren vorige aflevering ;)

work in progress

12. nicole26

Oww echt , hahahaha , heb ik ff gemist dan geloof ik :) Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat daar sowieso niet veel meer aan te redden valt ;)

13. namya

namya Niet meer actief

hahahaha

daar moet het zwaardere geschut aan te pas komen (pff moet ik zeggen, kan de snoeischaar ook wel weer gebruiken voor me benen)

14. nicole26

Hahahaha , bij jou ook een vachtje :) Hier ook , sinds ik single ben vind ik het niet meer zo heel nodig om iedere dag te scheren ;)

15. namya

namya Niet meer actief

nou ik moet helaas wel zo want wil het laten harsen, maar zal je net zien dan voel ik me zo onaantrekkelijk als de pleures en dan zoekt me man JUIST me benen op om te gaan strelen

16. nicole26

Hahahaha , ja klopt , als je laat harsen moet je eerst laten groeien ;)

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben een mengelmoesje van pauline en bo ... ;)

18. namya

namya Niet meer actief

niemand voor de rol van paardemeisje of snorremans????

nou vooruit, qua kledingstijl en uitstraling ben ik een bo, maar qua uiterlijk komt leslie het dichtst in de buurt, donker haar groene ogen en subtiel snorretje :D

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan ben ik stephanie, net zon bitch:)

20. namya

namya Niet meer actief

dat is die nieuwe donkerharige toch??

vindt haar geen bitch eigenlijk, ze is wel heel nep en oppervlakkig , wel een killerbody dat wel...dat heb jij wel met haar gemeen

Share This Page