Wij zijn bezig met ideeën op doen voor onze babykamer. We weten niet wat het geslacht is van ons kindje. Dus zoeken wat ideeën in, naturel, pastel tinten of kleuren die voor een jongen of meisje passen.
Op internet vind je heeel veel kamers! En als ik het niet zou weten zou ik gegaan zijn voor creme, groen, of licht geel Sorry heb geen foto
Onze dochter slaapt nu in een kamertje met witte meubeltjes en een hele gave kleur blauwe muur. Ben even kwijt welke kleur precies. Lichtblauw maar niet jongensblauw. Onze oudste had groen op haar kamer.
Wij hebben een lime groene kamer, we wisten het geslacht ook niet. Zelf ben ik niet een "roze" vrouw dus als het een meisje was geworden dan had ze ook veel lichtblauw om zich heen gehad etc. Hier twee fotos van toen we de kamer nog moesten afmaken, met de populaire kamer van de babydump
Wij wisten het geslacht wel, maar hadden/hebben een wit met zilveren kamer. Kan ook prima voor een jongetje natuurlijk.
Hier gewoon wit met ecru/bruin. Drukke kamers werkt hier niet, dan slaapt mn dochter slechter. En 't eerste jaar is een babykamer bij ons toch overbodig
Wij hebben gekozen voor grijs/rood combinatie. De basis is eigenlijk wit/grijs en nu met rode accessoires wat we later makkelijk kunnen aanpassen aan het geslacht. Nog getwijfeld over grijs/paars. Vind ik ook goed kunnen voor een jongen namelijk. Maar goed, wat we qua rood hebben zijn de dekentjes, lampenkapje, aankleedkussen, knuffeltjes en wat klein spul. Zie hier 2 foto's van ons kamertje, zie je alleen niet al het rood op:
Ik zou even foto's posten maar zag dat die niet erg duidelijk waren. Wij hebben gekozen voor de kleuren lime groen en antreciet. We hebben een lichte kleur houten meubels. Het houtwerk van de kamer zoals kozijnen en balken hebben we antreciet. De vloerbedekking, rolgordijnen zijn lime groen. Verder heb ik de spuugdoekjes, slabbers, aankleedkussenhoezen allemaal in antreciet en lime groen (jollein), badcapes, ook groene deken voor ledikant. Verder nog een Jollein wikkeldeken in lime groen,fleece dekens en ledikant lakens in het lime groen. En dan de kleine dingetjes zoals een grijs/zilveren badje, een groene wasmand, groene mandjes op de commode, fotolijstjes en kapstokhaakjes. Wij wilden wel weten wat het word, en wij krjigen een jongen. Wij hebben het nu hier en daar aangevuld met blauw maar roze staat er ook leuk bij. Zal zieno of ik nog even een mooie foto kan maken waarop alles duidelijk te zien is. Een andere leuke kleur vond ik Oranje. En dan veel neutraal wit houden maar dan oranje aankleedkussen hoes, oranje hemeltje enz.
Dit is ons project, momenteel nogal werk-in-uitvoering. Wij weten wel wat we krijgen, maar we willen geen typische roze of blauwe kamer. Dat past gewoon niet bij ons. Vergrijsde tinten zijn hier favoriet, maar zeker niet kleurloos
Heb nu geen foto voor je maar ons kamertje heeft witte meubeltjes, 3 witte muren en 1 gele muur (zonnebloem-geel ) Accessoires als aankleedkussenhoes, dekentje en mandjes zijn oranje. Lekker vrolijk vindt ik. Voor nr 2 worden de oranje spullen vervangen door grijze spulletjes, dus geel,wit en grijs Ook neutraal voor een meid en jongen.
Dit is onze kamer, wij wisten niet wat het werd, op de foto is de kamer nog niet klaar maar heb geen foto's dat t klaar is op mn telefoon